2009年10月15日 星期四

Day 11 超級轉車日(烏茲別克Moynaq)

(Day 11) 2009-7-2
住宿 :Oybek Hotel 每人USD $10包幾餐
行程 :希亞 —> Urgench —> Biruni —> Nukus —> Qongirat —> Moynaq







0830起床食早餐,我地咁早起身因為知道今日要長途跋涉,去一處好荒蕪既地方… 鹹海廢棄城鎮Moynaq(音”芒勒”)

由於當地既$差不多用完,所以幫B&B個老細換返多少,其實私人既匯率係比較好既~


去既交通如下,全以人頭計:

1.希亞 —> Urgench 
min bus $1000som

2.Urgench —>Biruni 
min bus $500som

3.Biruni —> Nukus 
share taxi $12000som

4.Nukus —> Qongirat 
share taxi $10000som

5.Qongirat —> Moynaq 

min bus $2000som





係希亞搭既min bus













其實自進入Nukus開始,就係受烏茲別克管轄既自治地區"Karakalpakstan 共和國"
據書中所講,呢個民族主要以捕魚同游牧民族維生,與烏茲別克人好唔同架!



要過左呢條河先到Nukus架!






進入Karaklpakstan共和國啦~~






Nukus 街頭








Nukus好興露晒D水管出街架!






Karakalpakstan共和國既國旗 ,唔同鳥國既係D星星少D





轉十幾程車終於係1830到啦~~~
LAST果程min bus,既情景就好似佩瑜書中所講既一樣,簡直係歡樂滿東南咁,兩個鐘無位坐企到跛腳咁滯呀!!!
沿途所見係一望無際既大荒漠,見到D人一箱箱物資咁攞返Moynaq,可想而知Moynaq係一個幾荒蕪既地方呢…

有一個好心人知道我地係遊客要搵住宿,係一個巴士站叫埋我地一齊落車,一落車既感覺係⋯ 此處環境極一遍死寂,就算看見有平房,都不知是否荒廢… 好彩有個好心人,引領我去一間話係佩瑜書中所講既Oybek Hotel呀! Oybek Hotel既外形就好似一般平房無異 ,如果唔係都唔知點搵住宿LU…




最後一程去Moynaq既巴士











住既酒店





















點解我會黎Moynaq,因為我知道係呢個世界上有好多地方將會消失,例如死海,裡海,鹹海及某些島國等等⋯ 既然來到烏茲別克,當然想睇睇境內既鹹海縮小後,荒廢既城鎮Moynaq勒!


酒店內有好多工人居住,呢D係佩瑜係書中無提及既⋯ 


呢度無自來水供應,如要沖涼,就要倒水入浴室頂部個自製既盛水筒,先有水沖涼架!
起碼有得沖涼先~

(因為佩瑜書中話無水沖涼)



浴室








沖完涼食晚餐,我地唔同D工人咁係出面大堂用膳,而係老細間VIP房即老細自己間房食架!!!
晚餐都好豐富架~~ 今次旅程第一次食到新鮮既魚! 又有烏國沙律和西瓜!
個老細仲成日入黎幫我地,又有電視睇,估唔到咁簡陋既地方竟然有衛星接收器係天台,電視頂有個解碼器WOO!!!


有新鮮魚呀!!!
















 起初覺得呢度超簡陋,又勁多蒼蠅(可能近沙漠),好唔鍾意(無法啦…咁荒蕪…)
但食完晚餐後對呢間酒店改觀啦~ 無論老細,員工或係呢間酒店住既工人
都好親切架~~


正當晚飯電視做新聞時,剛好播出有關鹹海既新聞呀!!! 雖然聽唔明,但見到一大班人係乾涸既海床研究,又有記者會,就知當地人正在拯救鹹海啦!!!



**房間無冷氣 ,不過露台吹入黎既風超涼 ,仲凍凍地TIM~


新聞報導 ,拯救鹹海!






呢個教人算術節目既主持衣著好得意呀~~






2 則留言:

  1. 兒童節目都咁sexy0既~~
    [版主回覆11/04/2009 13:52:00]係WOO!!!

    回覆刪除
  2.  ← 嗄!咁樣沖涼 ?我寧愿 " 葉 " 鹹幹或露天浴罷!人地兒童節目都露半邊酥,我露體好閒啫 。哈哈 ~ ~
    [版主回覆11/04/2009 13:53:00]哈哈~~ 
    無辦法啦...Moynaq真係超荒蕪...

    回覆刪除