2009年10月10日 星期六

Day 10 特別的古城 (烏茲別克希亞)

(Day 10) 2009-7-1
住宿 :LaLi-Opa Hotel 每人USD $10

行程 :Urgench —> 希亞










係火車上好多田地都種向日葵架~






Urgench火車站






火車站內既馬賽克壁畫~






呢度既人好多家庭都有個呢D爐架~








0855到左Urgench,一大班的士司機當我地係水魚咁比佢地圍住,好彩有三名熱心既當地女仔話唔使錢車我地去希瓦,佢話佢地係首都讀大學,依家放暑假返希瓦既屋企,其中一個女仔既爸爸揸巴士黎接佢地,所以我地都可以坐埋順風車勒!
最後等到十點幾先黎接我地呀!


但係其中一個好靚既女仔對我非常之有興趣,一程車裡不停問問題,係咁問我結婚未,同我同行既係咪我gf (佢當時玩野答唔係),興趣職業等等等等…

最後仲叫我地一齊去佢屋企作客TIM!!! 我地到左希亞諗住先搵酒店再去佢屋企~ 於是跟佩瑜書中所講既其中一間B&B stay勒!
















我地住既B&B











1515 好難得係古城既外圍搵到間餐廳食晏,食完之後叫個侍應幫我地打電話比個女仔,但可惜打唔到…
其實我好想搵返果幾個女仔架! 搭完人地車好似有D過橋抽板咁…


之後就遊古城,希亞呢度真係與別不同呀! 係烏國最有特色既地方,尤其係古城! 而且希亞物價便宜,遊客也較少,我好喜歡呢度既寧靜呀!!!



但係下午天氣太熱啦,行到佢見頭暈… 於是即刻返B&B開大冷氣休息,一瞓就瞓到1945起身食晚飯啦!




古城內既屋多數都係從門深鎖...






好得意既擺設...可惜我地仲有好多行程要去...






古老脆弱既城牆...我地一不小心做左D不能補救既事呀...






















入住時個老細會問定我地食唔食晚餐,仲有得比我地揀,同埋列明價錢,我地分別揀USD $4-5既晚餐,食完飯後就好悠閒地夜遊古城~


果柸紅色野幾好飲 ,老細話係D生果整架~
















黃昏既古城牆



夜遊古城






希亞既星空 ,北斗七星正正係城牆上方!








 ** 原本間房係無冷氣既,話冷氣房full晒woo…
但自我地選擇留係B&B食晚飯之後,佢即刻同我地換間冷氣房… 涼浸浸~
咁現實?

但床槈超衰,”冧”既瞓到腰骨痛…

5 則留言:

  1. 你個遊記睇極都有,勁吖. 但我一定要慢慢睇番晒先~
    [版主回覆10/14/2009 15:45:00]今次行程有28日有排寫...
    之前突尼西亞同馬耳他都仲有十幾日積壓住未寫呀...

    回覆刪除
  2. d擺設好Q,我一定會買.破壞古蹟...小心被人拉.
    [版主回覆10/14/2009 15:48:00]我都好想買...但真係仲有好多地方要去...
    破壞古蹟...我都唔想架...

    回覆刪除
  3. Petite poupee @安提比2009年10月12日 凌晨12:06

    古城牆   定爬唔到上一去!
    [版主回覆10/14/2009 15:49:00]應該有D位可以爬架~ 但我就無深究LU...
    因為我隻腳都唔爬得...

    回覆刪除
  4. 點解你唔同個靚女影相呀??
    [版主回覆11/04/2009 13:54:00]係LAW... 唔記得影TIM!!!

    回覆刪除
  5. 古城值得去睇,如今好多地方巳絕跡!但我就冇咁福份啦,去到死硬!
    [版主回覆11/04/2009 13:55:00]係呀! 希亞真係好靚~

    回覆刪除