2008年11月21日 星期五

Day 1 前的一天...工作天

終於寫遊記啦~  Day 1 前的一天



終於寫遊記啦~  Day 1 前的一天

這天選擇返工係因為返早,1615; 對於0035boarding實在有太足夠既時間啦!!! 所以唔想浪費呢日假期!


今早返工一袋二袋行李,差點遲到! 放工也徬徨,因為問阿牛借返黎既pocket pc phone查唔到字典呀!!! 於一個會考英文攞”U”既人黎講,查字典係好重要的!!!
一個好心既同事哥斯拉”,由收工4,攪到晚上7,最後都係失敗... 但他也好人之極,借出他的ppc phone給我,真是感激呀!!!


其實我一直都唸住離開前既最後一餐,係返屋企食飯,因為將會有十幾日都食唔到阿媽煮既飯嘛!!!
既然選擇左返工,又唔想返老家屯門咁遠 所以就將出發前既最後時光,去見一個好想見既人! 呢個人既屋企! 太近我工作既地方啦!!!
D行李可以放係Locker,佢仲請我食飯tim!!!
我知將會有日幾兩日無得沖涼,於是乎緊係當自己屋企一樣,洗白白同擦牙啦!!! 明明有充裕既時間,最後當然又要攪到趕頭趕命啦!!!


來到機場有一種好親切既感覺,曾經,係呢度出現既時間比屋企還多
一到機場已經見到以前認識既朋友啦!!! 於是係陌生既2號客運大樓check in; 所選乘既係全球最佳航空公司之一既阿聯航空,臨起飛前既一刻,突然收到一個sms! 一個人既旅程突然感覺好warm!!!



航班上,日機可以睇風景,夜機原來可以睇到美麗既星空呀!!! 長途夜機不是第一次坐,但在夜機上欣賞美麗既星空卻是第一次! 雖然隔著多塊既玻璃窗,但仍然可以見到美麗既星空! 望左半個鐘,見到一粒流星後就開始入睡了~


凌晨十二點既二號客運大樓









我既行李






航班上



日機可以睇風景 ,夜機原來可以睇到美麗既星空呀!!!

長途夜機不是第一次坐 ,

但在夜機上欣賞美麗既星空卻是第一次!

雖然隔著多塊既玻璃窗 ,但仍然可以見到美麗既星空

望左半個鐘 ,見到一粒流星後就開始入睡了~

13 則留言:

  1. 小弟今日初到貴境,盤包食盡,家下表現雜耍!!嘻嘻!

    有時間黎我bIog睇下啦!!多多指教!!
     
    [版主回覆11/24/2008 15:38:00]多多指教!!  

    回覆刪除
  2. 路過打個招呼
    [版主回覆11/24/2008 15:42:00]HI
     
     
     
     
     

    回覆刪除
  3. 終於等到你喇
    睇你啲前戲都好吸引下
    哈哈
    你都幾攪笑下喎
    去人地屋企都都可以咁自在既
     
    [版主回覆11/24/2008 15:46:00]唸住update埋本相簿先寫blog嘛~
    跟住又懶手腳又慢 ,咪依家先寫law~
    係呀 ,佢都幾friend架 ,所以咪當自己屋企一樣law!

    回覆刪除
  4. 終於黎喇? hehehe, 你d行李好輕便啊!!!!
    [版主回覆11/24/2008 20:00:00]hehe~
    係呀! 個大背囊都係裝左大半袋咋!

    回覆刪除
  5. 收到 sms 感覺好 warm.... 有古怪喎. 係旅程上有呢個 sms 陪住你, 感覺咪一 d 都唔 lonely 囉.
    [版主回覆12/13/2008 01:43:00]呵呵~
    有古怪<--- 你唔好將你d幸福套落所有人身上噃!!!

    回覆刪除
  6. 哈~ 你終於捨得講你去馬爾他既流亡經過喇??
    死懶貓! 返黎睇下我死唔死亡8點半你~ HAHAAHAA
    [版主回覆12/13/2008 01:44:00]唉... 我覆你既回覆你人已經又係香港啦!!!

    回覆刪除
  7. 我個舊背囊同你果一模一樣呢!
    [版主回覆12/13/2008 01:45:00]真? 出發前係SOGO 特賣場買既~
    超平!

    回覆刪除
  8. 等候你的: 跟著 .......................

    [版主回覆12/13/2008 01:49:00]跟著...Day 1 啦~

    回覆刪除
  9. 銀仔, 加油繼續寫呀!
    我都寫左頭四日, 有興趣就看看吧
    http://www.fotop.net/tine/adriatic2008intro
     
     
    [版主回覆12/13/2008 01:51:00]咦!!! 你早過我去完咁耐先寫左頭4日...
    睇黎你懶過我好多woo~

    回覆刪除
  10. Petite poupee @安提比2008年11月29日 下午5:36

    very relaxing on the plane!everytime on night flight, I don't want to sleep! As I want to see the lights from the plateau after Tsing Hai!
    [版主回覆12/13/2008 01:53:00]哦... 我之前睇過你寫過
    中國西部既山脈嘛~

    回覆刪除
  11. 你真係"勤力"..我上年去完旅行個blog都寫未...仲欠左好多人情債未還~!!
    我明年8~10到會去尼泊爾行山喎去EBC, 大約14~20天, 有冇興趣??
    [版主回覆12/13/2008 01:59:00]好似好吸引woo...但我又怕行山太辛苦 ,
    我只係初級行山人士咋!!! 睇黎都係join你唔到啦~
    其實早年幾前已經有同事問
    我有無興趣去由尼泊爾入西藏架啦~ 不過就話租車!

    回覆刪除
  12. 我都好鐘意寫旅行日誌.  因為可以襯記得o個陣寫返d點滴, 日子久後睇返回味一下真係好好o架!
    咁你努力 d 寫 & 玩得開心 d o刺!
    [版主回覆12/13/2008 02:00:00]係呀係呀! 你同我既唸法一樣呀!!!

    回覆刪除
  13. 怪不得啦! 我同男朋友依家果個都同你一樣, 唔同色咋! 哈哈~

    回覆刪除