2008年7月6日 星期日

回憶之旅 -- 希臘(完)

回憶之旅 -- 希臘(完)



呢一晚係加插有摩打聲中既房間渡過,尚算熟睡… 經過一晚既船程,係清晨既5點靠岸,今日係旅程既最後一日
回到雅典,第一件事當然係去攞返第一日遺留係酒店既passport!!!




我地係船上既二等房~






天都未光,再從熟悉既道路,車程,回到Omonia; 穿過係國立博物館旁陰森既公園,返回第一日住既酒店,reception攞返我地十分重要既passport! 真係如釋重負… 果種心情真係無人能夠明白


由於出面天都未光,於是就索性係酒店大堂既梳化上休息一吓~


一瞓就係張咁舒適既梳化上瞓左個幾鐘,攞返passport離開酒店,真係一天都光晒一天都光晒係除左失而復得既passport外,室外既天色真係光晒呀!!!
Omonia睇唔到有任何High左野既人,只見路人前往巴士站上班,一切都正常與我第一日係Omonia睇到既罪惡之城,簡直兩個世界呀!!!


由於下晝3點幾Boarding離開希臘,所以係雅典既最後一日仲有半日玩我地係Omonia既一間餐廳食早餐,試左書中介紹,希臘獨有既濃烈咖啡,杯凍啡真係好鬼濃呀!!!


第一站係去第一屆舉辦奧林匹克運動會既場地,雅典競技場”,我地係Omonia廣場搭巴士前往。
係希臘搭巴士同好多歐洲地方都係一樣,係係附近既報紙檔買車票的對於我當時呢個初踏足歐洲既人黎講覺得好特別!










坐左無耐既車程,到達雅典競技場,但係就關晒大閘又做緊維修... 由於我當時是2003年,翌年便是輪到呢個奧運發源地,再次舉辦奧運,所以雅典市內好多古蹟都係維修當中。
其實入唔到去參觀都頗為失望… 雖然內裡只有幾面看台,無咩特別,但意義重大嘛...
(04雅典奧運就用雅典競技場作射箭比賽)



維修中既雅典競技場







由於時間尚早,於是我地就慢慢步行前往宙斯神殿,行到途中有DB野發生; 就係有個女遊客向我地講: I call police
我係度唸唔通佢想報警於是佢亦再三咁向我講同樣既說話… 此時我終於明白喇!!!唔係I call police,而係差不多音既”Akropolis”… 即係衛城呀!!! 於是就指佢往山上方向行勒~


我地都到達衛城山下既宙斯神殿參觀,宙斯神殿亦都正進行維修,於是就係度稍作休息,拍照留念~



宙斯神殿係衛城既山下 ,遠方山上就係衛城勒!









最後既行程,就係再去衛地山下既買手信集中地,布拉卡區買手信勒!!! 希臘其他著名既特產有皮革,橄欖,同海綿等… 我就買個無頭雕塑品,橄欖油,同橄欖肥皂比自己!



布拉卡既商店 ,門口"黃禁禁"既係希臘特產之一"海綿"






我記得去完旅行,當我買左D橄欖做手信,返公司比D同事食,有個低死既同事拮左一粒橄欖入口,隨即吐返出黎仲飲水朗口”Tim!!! 哈哈佢咁誇張,都係同我向玩笑啫,我地都幾friend~ 我都知橄欖唔係人人都鍾意食! 也包括我自己~



Shopping完後,就去返黎希臘食第一餐既餐廳食野,因為我隔離果個話好鍾意食其中既一道菜,D芝士卷既物體,我都好鍾意食呢間餐廳係呢個行程既開始,亦係終結!



麥兜亦都陪我地食埋係希臘既最後一餐



就係呢度菜勒! 好味既"芝士卷" !!!





食完野後,我地就搭巴士前往雅典機場; 原來去到機場,我地所有既歐羅只用剩兩個幾咋!!! 只能夠買左個麵包食...
順帶一題當時係泰航唔知幾多周年紀念,去希臘既時候已經送出一張機票,依家返回曼谷,係航機上泰航仲一共送出十張既機票tim!!! 可憐而又無抽獎命既我當然又落空啦~
最後我地就係希臘,帶左好多好多美好既回憶返香港lu~






5 則留言:


  1. 呢樣好似幾好食喎
    [版主回覆07/09/2008 01:47:00]hehe~ 淨係掛住食!
    隔左咁耐 ,我都唔記得咩味lu...
    你仲好講! 你地機場攪去流浮山食飯都唔叫我!!!

    回覆刪除
  2. 橄欖肥皂你有冇真係用來沖涼呀, 香唔香架 ? 加埋舊希臘海綿就真係一流呀
    [版主回覆07/09/2008 01:52:00]幾香架! 我仲比左舊阿麻沖涼 ,佢都話正呀!
    我最初返黎都用左兩舊 ,不過淨低呢幾舊唔捨得用...攞黎裝飾~
    但海綿我就無買呀...

    回覆刪除
  3. 我朋友都買過橄欖肥皂比我, 我都覺得好好用呀, 而且洗完白白覺得好乾淨呀! 不過我舊年去意大利買左一個local brand的草本肥皂都好好用, 用黎洗面都得, 唔覺乾爭爭!

    回覆刪除
  4. 好精彩的希臘遊 !即使隔了這多年,回憶依然是甜蜜、興奮 !希臘真是人生中必要到訪的勝景啊。
    [版主回覆07/24/2008 04:11:00]真係事隔多年lu...

    回覆刪除
  5. 看見希臘的藍天白雲, 總令人每天心情大好; 期待有機會到此遊遊!

    回覆刪除