2007年11月19日 星期一

Happy Birthday ... to me !

今日係我既好日子 ,就係我生日啦~

今日係一個好特別既日子,就算相識左十幾年既朋友,或者有d 成一年都無咩點聯絡既朋友,都會記得係今日send個SMS或者打個電話比我祝賀! 點解呢???


咪因為今日係萬千星輝賀台慶law~  真係好多謝佢地呀~

不過佢地既生日我就無一個記得!!! hehe 係咪好衰呢!



其實今晚原本要返夜 ,我都唔想放假,但咁啱聽朝又有野做 ,所以就編左我放假喇...


我起初唸住跟平日一樣咁過 ,返阿媽度食飯,點之比 d friend 知道我無節目,就話點都要同我食餐飯woo~

總之點都好,同自己講返句,Happy Birthday ... to me !



呢個係過左三年期既蛋糕, 哈哈 !






12 則留言:

  1. 原來你今日生日架...
    生日快樂喎....

    回覆刪除
  2. 補返句生日快樂先!!!
    我係趕住黎埃及做野, 唔係我一定同你過埋生日先閃人咖!!
    點解而家咁少上網呀~? 上msn啦, 有好多野想同你研究研究~
    heheee
    小心!! 有熊貓出沒
    [版主回覆11/26/2007 13:00:00]知啦知啦~
    我都有好多野想問你呀... 關於我舊雲石...
    你再係我個網度亂講野 ,我就 爆 你個blog!!!
    哈哈~

    回覆刪除
  3. Happy  Birthday! 遲咗少少......唔好介意. 祝您心想事成!

    回覆刪除
  4. 遲左添! 生日快樂!!!

    回覆刪除
  5. 生日快樂呀! 祝心想事成, 成日都有旅行去!

    回覆刪除
  6. ~Happy  Birthday to you....!~^O^~
    [版主回覆11/26/2007 12:55:00]咦!!!
    你咪"老蒙"!!!
    加拿大點呀?

    回覆刪除
  7. 原來你生日同三色台台慶同一日,雖然遲左,都補番句生日快樂﹗

    回覆刪除
  8. 一D都唔遲呀~
    因為個blog關係,今年多左人同我講生日~
    多謝咁多位呀!!!
     

    回覆刪除
  9. Oh , Sorry!今日先來到。都要補祝你生日快樂!
        祝你走遍世界每個你所愿望去到的角落!
    [版主回覆12/02/2007 01:02:00]唔緊要~
    大家咁話啦~
    多謝你呀!

    回覆刪除
  10. 過左咁耐先來添. yahoo 無通知我你有新 update 呀...真激死人...
    不過唔緊要啦, 遲到好過無到, 你同 tvb 同一日生日, 好容易記呀
    happy birthday  !!!!

    回覆刪除
  11. 過左咁耐先來添. yahoo 無通知我你有新 update 呀...真激死人...
    不過唔緊要啦, 遲到好過無到, 你同 tvb 同一日生日, 好容易記呀
    happy birthday  !!!!
    [版主回覆12/02/2007 01:05:00]你話好易記, 咁你就要年年都記得啦~
    哈哈~
    多謝你!

    回覆刪除