2007年11月26日 星期一

回憶之旅 -- 韓國五天團

韓國五天團 2001

當我畢左業,離開了父母既父蔭後,就係我既旅遊路上,踏入結伴同遊既階段lu~


我認識左一個好重要既人,係佢令到我愛上旅行的;雖然係佢令到我鍾意去旅行,但係佢係從未出過國架!


大家認識左兩個多月就一同去旅行,係韓國五天團!出發係215,還記得之前一晚大家一大班朋友一齊玩通頂tim~


跟住就各自各返屋企攞行李,第一次搭機場鐵路,勁貴!


坐左十個鐘頭飛機終於到達當時叫既"漢城"...無錯 ! 係十個鐘! 因為漢城落大雪,機場關閉,需要清理跑道,所以轉飛釜山機場等候...


出機倉既感覺係... 好似入左個大雪櫃咁呀~ 到達漢城已是夜晚lu...


第二日瞓醒,終於睇到迷人既雪景,一片白茫茫~


今次行程有d失望係... 韓國無靚女! 起初覺得韓國會好多靚女! 點知週圍都係"阿朱媽",後生既都唔靚; 就算去到女子大學 "梨泰園" 情況都一樣...


而攞到既經驗係... 去冰天雪地既地方一定要著對厚底 d 既鞋! "薄砌砌"既波鞋令到我雙腳板鬼死咁凍!


開心既係係成團人拉大隊去華克山莊賭場,我有幾百蚊港幣既斬獲~ 最後激氣既係最後係機場時比駐韓國既導遊串...


一個旅行團一定有一個領隊,駐當地既導遊,但係韓國就會多左個話係當地旅遊局既人隨團影吓相咁; 其實佢都好nice,好好人,到行程既最後當然影左一疊相比我地揀... 我記得好似係要幾十蚊港幣一張相,影左十幾張咪差唔多成千蚊!!! 個團都係千零蚊咋! 不過我都無所謂,比我隔離果個揸fit,因為我地想揀合照,但咁多張就只有一張係合照,怪就怪佢唔識影law! 佢最後都係揀左三張咋...


咁咪攪到最後係機場道別時,駐當地既導遊同我講: (返到去搵多D錢啦) 我當時都不以為然,但入左閘後唸返起,先知佢原來串緊我幫佢拍擋買得少相tim...

激氣呀!!! 無仇報tim...


其他擇要
=======
茂朱渡假村 :由學滑雪變為玩雪; 係山腰既滑雪道旁浸溫泉


樂天世界 : 跳樓機 (原來我發覺係唔鍾意玩刺激既機動遊戲架 )

想post D相上黎發現 ,原來當時係唔影風景相架 ,只係影人像照 ,可能係果時仲用緊菲林相機 ,驚浪費菲林瓜 ... 所以好不容易先搵到一張雪景相






5 則留言:

  1. 得咁少相.........我夠以為韓國個個好似rain, 元彬....高大有型啦, 點知到處粗聲粗氣嘅" 阿喳師"
    [版主回覆12/02/2007 01:13:00]唉... 以前影相係咁架啦...
    係咩!!! 都果時都無留意男仔tim~
    不過果時都完全未興韓國d野呀!
     

    回覆刪除
  2. 難忘的回憶 !雖然在冰天雪地去韓國,雖然坐了十小時多的飛機 .......... 然自己出來工作初次獨立出外旅行的喜悅,不比你之後獨行俠闖蕩東歐的少呀!看到你這,我也應該寫下自己的【回憶之旅】!← 不過巳太久太久的事了,都不知我記得否 ?!
    我以前的相亦一樣,幾乎張張有自己豬頭炳在內,生怕人家不知我去過此處呢,真老土 !
    [版主回覆12/02/2007 01:19:00]你成日週圍去,唔記得唔使次次寫既...
    寫d特別既行程比我地分享吓啦~
    係呀係呀!!! 你講得啱呀...以前張張相都有自己個豬頭炳 ,
    方死無人知道自己去過咁

    回覆刪除
  3. 你去果陣可能未流行整容啦, 所以d 女仔咪唔靚囉, 而家去可能個個都整到天仙一樣咁靚呀, 而家韓國整容好似化妝咁簡單咋.
    重要既人都估到係邊個啦, 兩個一齊去旅行重要去咁凍既地方, 真係好浪漫呀 
    [版主回覆12/02/2007 01:27:00]咦! 可能真係未興整容woo~
    都算OK浪漫既...
    呢個重要既人係人都估倒啦!!!
    不過已經完結左 "N" 年 lu ...

    回覆刪除
  4. Petite poupee @安提比2007年11月30日 清晨5:51

    我也買左一本相部!重有人參粉, 我又係唔鍾意玩刺激既機動遊戲架 !
    [版主回覆12/02/2007 01:28:00]人參粉? 點食用架?
    原來你都同我一樣唔鍾意玩機動遊戲既~

    回覆刪除
  5. 我冬天時候都有去過韓城呀! (個時還未叫首爾) 還記得天氣雖然是1-2度, 但就感覺好凍, 像在雪櫃裡, 大部份團友都讓著快點上車, 快點入室內! 人也凍到硬了.....; 還記得韓國男生個個高高大大, 很帥呀!
    [版主回覆12/02/2007 01:30:00]真係???
    有嘗試走去搭訕呀?
    哈哈~

    回覆刪除