2007年7月22日 星期日

Day 16 無節目的一天

2005-7-16 Day 16 住 :Hotel HKD $ 45 (Luxor )



今日一瞓醒 ,決定搵一間好D既酒店

落到接待處個接待員問我參唔參加 tour 去帝王谷 ,

話尋日同我一齊黎既三個韓國學生都參加左woo...

我梗係唔參加啦~ 

因為我已決定左參觀帝王谷既玩法勒!


跟住仲見返尋日叫我 join 埋佢地一齊玩既三個歐洲學生

原來住埋一間酒店 ,我有D尷尬tim ...

大家好好奇咁 Hi 左聱 ,我就離開 lu ~

於是我就離開酒店 ,去搵之前係火車上 ,坐係隔離英國導遊推介既酒店



===========================================

於是行左好耐好耐 ,行到去好平民化既地方 ,見唔到有任何既遊客 !

終於搵到呢間酒店勒!  接待員即刻送上一柸冰凍既當地甜茶比我

不過... 環境唔太理想同價錢唔成正比既情況下

放低左幾蚊當買佢之前比我既野飲就離開 lu ~

行到大街 ,坐馬車返去酒店攞返D行李 ,

決定入住樂蜀神殿對面既酒店

有兩粒星架!!!

我既房間有大露台 ,望正樂蜀神殿 ,十分滿意 ,只係 $ 30 埃磅咋 !



於是落去 check in ,個女接待員見我係香港人 ,就話自已係成龍既 fans

問我知唔知成龍住邊 ,我同成龍住得近唔近 ,話想寄信比佢woo ...

最後仲話我都似成龍...

跟住就問佢去帝王谷 D 野 ,佢話依家已經係下午 ,

怕我玩唔晒

仲話普遍係晨早出發

咁唯有聽朝先去啦...



於是去左 "老麥" 食晏 ,呢度生活指數咁低都要廿幾埃磅一個餐

唔怪得聽 D 外國人講過

香港既麥當勞係全世界最平既麥當勞 lu !

由於埃及既中午實在太熱啦!!! 所以決定返酒店 ,

洗完D 衫就開大冷氣午睡

夏日炎炎正好眠 ,一眠就眠左兩個幾鐘

瞓醒就去左火車站 ,買定聽晚返開羅既火車飛 ,

緊係唸住買平D既First class 啦 !



點知去到櫃台問果個職員 ,佢話 full 晒 ,叫我去sleeping car 櫃台

之後我再問後日又點呢 ?

果個死人XYZ 職員好唔耐煩咁同我講 :

[ tomorrow ,after tomorrow ,after after  after tomorrow all is full ]

真係激到我呢...都唔知係咪真係咁 full ...

最後緊係死死氣咁用左六十幾美金買左張 sleeping car 車飛啦!!!



==========================================

跟住去Internet cafe 上網 , 我唔係睇咩野特別既網 ,

而係睇香港既新聞 因為今日係香港既公務員同政府 ,

因立法減薪既官司宣佈結果既日子

因為如果贏左官司 ,我會攞返呢年幾所減左既萬幾蚊人工嘛~

不過最後當然係失望啦 !



=========================================

於是去左市集行吓街 ,當地人普遍係開天殺價 ,我係一間店鋪度睇啱一件

T-shirt ,佢一開價就 $80 埃磅 ,我緊係同佢講價啦 ~

我話係Dahab $20  ,Nuwayba $20  ,Aswan 20  開羅 $15

( 緊係無咁平啦 ,我大佢之嘛 )

哈哈 ~ 最後用左 $ 25 埃磅成交  ,同買左D紙沙草既書籤 !

令我明白到 ,唔係要識講價 ,而係要知價 !!!

晚餐係露天茶坐食燒雞 ,食完後 好似 d 外國人咁 ,

攞本書出黎睇 睇吓帝王谷既資料

係熙來攘往既街上 ,看到尋晚一起搵酒店兩女一男既韓國學生

滿面倦容咁行過 ,相信係參加完 tour 去帝王谷

與我係露天茶坐咁寫意有很大對比

我唸唔知我聽日會唔會咁攰呢???





於是行左陣 ,買左兩個橙就回酒店早D瞓 lu ~

飬足精神 ,準備西岸帝王谷之旅!!!



原來今日只係影過唯一一張相 ,係酒店露台影既 ,對正樂蜀神殿架~





8 則留言:

  1. 好識嘆世界呀你!  去到埃及都好像在香港一樣, 那麼識野! 哈哈! 沒有想過會有這樣近樂蜀神殿的酒店, 很羡慕你的埃及自由行!

    回覆刪除
  2. 鬼叫你係外國人咩, 所以實會叫你買 USD60既 sleeping car 架,無計啦,我地去到實比人開天殺價.. 帝皇谷如果夏天去肯定熱到謝皮,所以佢地先咁累,你去時係幾月呀 

    回覆刪除
  3. 一分錢一分貨, USD60 張飛就有豪華享受啦!你喜歡獨個自由行,這個性真好獨立,好!好欣賞你 。咁跟著翌日你之帝王谷獨行俠之旅又如何?快快揭嘵,期待著 .......

    回覆刪除
  4. 你似成龍~哇哈哈哈~ 我覺得你似熊貓多d... 埃及只要識玩, 真係好正~ 我好期待你地再黎埃及玩呀... 我今日會買部吉普車, 你地黎果時, 就可以有2部車用喇! 快d再黎玩啦~ 我等緊你帶我去南部玩咖, hehe~

    回覆刪除
  5. 寶寶 & 花生 : 你地兩個唔好成日讚我啦 ,攪到我鬼咁唔好意思 ! 近排比較忙 ,又有病 ,都無咩時間寫blog tim ~ amkiki : 哈哈~ 你睇漏頂頭既high light ,2005年7月呀! 正是炎夏呀!!!  

    回覆刪除
  6. 阿泰 : 死人頭 ,南部主要係觀光 ,唔識合你地 d唔鍾意去旅行既人玩架~ 都係Dahab識合D ... 佢地差唔多個個都唔鍾意去旅行 ,黎得成先算啦! 吉普車? 唔知係咪可以橫渡沙漠呢~

    回覆刪除
  7. Petite poupee @安提比2007年7月26日 上午11:31

    你個 貓樣都似成龍!    我味似鐘楚紅!   等住你去帝王谷歷險!

    回覆刪除
  8. 水晶晶 :  你幾時返摩納哥呀?

    回覆刪除