2007年7月11日 星期三

續 Day 15 埃及人...( 阿斯旺 )

續 2005-7-15 Day 15 住 :Hotel HKD $15 (Luxor)


 


坐左兩個幾鐘頭車 ,跟住就去下一個景點  ,軍隊護送亦到此完畢 ,


去到Philae神殿


原來只係得我地一車人黎咋~


跟住就發生左d埃及人既衰野...


 


事原我一落車就想去買罐野飲 ,果條友一開價就要$15 埃磅 ,痴線!!!


於是我就掉頭走 佢就話 $5 蚊罐 ,當我買完時 ,


大隊已經買左入場票係碼頭等緊船 (Philae神殿必須坐船去)


於是我便拿拿臨去售票處買票啦...


當我比張 $100 埃磅佢 ,佢竟然找返張 $10 蚊比我


當時我問" What " ,(心唸Abu Simbel都無咁貴啦),


於是佢先再比多張$20蚊比我 


由於 d圑友已係碼頭等緊船 ,我緊係即刻會合佢地 ,


然後搭船前往 Philae 我係船上 ,越唸越唔對路 ,


攞張飛出黎睇 ,原來張飛只係$ 45咋...


比人呃左$ 25 蚊...真激氣!!! 


 


 


====================================================================


 


Philae神殿係一個島上 ,少了Abu Simbel既氣勢 ,


整個神殿只係得我地十個八人參觀 ,分外冷清...


之後去左阿斯旺水壩 ,呢個偉大既工程令到唸起我們偉大的祖國既三峽工程


 


 


Philae神殿



 



 


阿斯旺水壩


 



 


 


最後去左無人想落車睇既前蘇聯送既紀念塔 ,就完結整個旅程 lu ~


 


 


====================================================================


 


係回程途中 ,在車上認識到幾個係開羅讀緊大學既歐洲學生 ,


分別來自瑞士 ,瑞典同法國


我真係好好奇地點解會揀埃及而唔係西歐讀呢


 


佢地話覺得埃及有輝煌既歷史 ,好有興趣 ,而阿拉伯話亦好有用woo...


佢地仲叫埋我一齊玩tim~


不過佢地既好意我心領啦 ,我只想一個人自由咁玩


我唸join 埋佢地 ,當然由佢地做主導啦 ,咁就無咁好玩lu ...


 


唔想佢地咁無癮 ,於是我口頭應承左佢地


當架車駛到我住既酒店時 ,扮慌張咁落車 ,say 左聲 byebye ,


別左一班不同國籍既團友


返到酒店都已經4點lu ~


 


======================================================================


 


沖完個涼就收拾行李 ,係酒店門口叫左架馬車送我去火車站


(之後我都經常用馬車來代步)


去搭6 點既火車去樂蜀 ,我係坐First class只係幾十蚊埃磅


座位係飛機座位 當然無飛機d 咁靚啦 !


但係好寬敞 ,我咁高都唔頂腳 ,呢 d 係飛機無既 !


咁又使唔使比六十幾美金坐sleeping car呢?


 


坐我隔離既係一個英國既導遊 ,一個人黎考察 ,


大家傾談間發覺自己既英文進步了不少


 


鍾意就好鍾意 ,唔鍾意就唔鍾意 ,呢 d 就係我既性格


就好似中學時 ,鍾意既科目就好比心機 ,但極唔鍾意讀英文既我 ,


堂堂都瞓覺 會考作文仲交白卷 ,係個Hall第一個走人tim ! 


所以會考我英文係" U "架!!!


 


以前既我 ,我唸英文只有小學水平 ,好彩之前讀左個英文course


雖然grammar仍然勁差 ,但生字就識多左好多...


 


之前我連looking for 同on time 都唔識點解架!!!


明白到書到用時方恨少既道理...


亦有friend 話我 ,人地讀英文就為工作為上進 ,我讀英文竟然為去旅行


唸起都幾攪笑~


 


 


坐左三個鐘火車 ,去到樂蜀 ,落車時見到今朝一齊 join tour 既三個韓國人


原來佢地係學生 ,於是我地一齊搵酒店


 


期間有個人兜住宿既人黎搭訕 ,我問他書中所講既酒店幾錢


佢話果間好貴 ,要$ 30埃磅(HKD $45)  ,我當然覺得唔貴啦 !


不過果三個韓國學生竟然話:[ 嘩... expensive]


(我係度唸 ,雖然係學生啫 ,不過韓國生活指數都高woo...)


 


最後由於夜晚 ,唔想週圍搵住宿 ,就跟左佢去用$10 埃磅一晚既住宿


係一星酒店 ,房間尚算企理 ,不過無窗 ,廁所要share...


 


於是返落去reception check in ,


果個接待員以為我同果幾個韓國學生一樣係學生


用好輕視既態度問我係咪student

  我唸唔通學生就好失禮咩


 


當我填果份check in 表格 ,係職業果欄填civil servant ,


佢就唔識呢個英文問我係咩野職業


我答佢work in government 就無理佢掉頭走 lu...


 


D埃及人個個都係錢字行頭 !


 


行程表



 



 


8 則留言:

  1. 你拍的Philae神殿, 好靚噃!  當年我沒有去, 只去了Abu Simble.  不過導遊都有介紹其他團友, 可到此參觀!  似乎你真係好享受一個人去旅遊!  我還沒有這個膽量了!

    回覆刪除
  2. 第一幅相d雕刻咁新o既?? 請問有幾多年歷史呀? 英文U都可以做Civil Servant.......唔通你有考第二次?

    回覆刪除
  3. 埃及人當然係錢字行頭啦!! 我都見慣不怪lu~ 係你呢d傻仔先會比人呃錢咖咋! 哈哈哈~ (邊個叫你唔帶埋我去....) 埃及其實真係有好多外國人黎讀書, 而且佢地o既國家都算富裕, 唔明點解要黎呢度讀囉... 阿拉伯話係有用, 但唔係人人用得著!!

    回覆刪除
  4. $70元一罐野飲, 有冇搞錯呀, d 埃及人有時真係好奸, 我都遇唔少呀 我英文都唔好, 不過如果夠膽講, 練大個膽, 慢慢就會進步架啦

    回覆刪除
  5. 花生 : 真係影得靚 ? 我用傻瓜機影咋 ... 仲唸住買部好小小既相機tim~ 係呀, 一個人自由自在嘛~ 阿泰 : 車 ! 你做生意咁耐無比埃及人呃咩!!! 費事提起你D傷心事啦~ amkiki : 唔使$70蚊... 計返係$20蚊啫... 我唸好多人都比埃及人呃過 ,你睇我遲D會報仇架!!! 無錯 ! 依家我一個人去玩 ,返而局住要講英文 ,除左旅行 ,仲可以當係遊學團tim~

    回覆刪除
  6. 小雲 : 你又要我查資料... 據書中講 ,呢個神殿有二千多年既歷史 ... 我考過一次咋 ,依家考公務員就話要高學歷啫 ,但我係舊一批人 ,當時唔使咁高學歷嘛... 況且雖然我英文係U 啫 ,不過我中文合格woo ,考六科 ,加埋都有4科合格架~

    回覆刪除
  7. 銀仔,我回來了!但見你久未 update 個 blog 喎,一切安好吧!你真係叻仔 ,獨行俠一人闖天下;這也好,趁後生無束博走天涯,也活個燦爛人生 ! 早兩天我將你獨自東歐行篇全部看完,很精彩,有些地方我剛去完,故見相片有同感;但有些地方我未去過,更感興趣。有空請將你其它旅遊篇多 post 上來給我們開下眼界啦 !

    回覆刪除
  8. 係呀...近來為左我既理想而忙緊 ,況且成日收遲工...  你唔好讚我啦~ 你叫我post其他旅遊 ,令你大開眼界? 咁就真係班門弄斧lu... 不過我都有唸過架~

    回覆刪除