2015年9月4日 星期五

Day 7 高度戒備(西班牙巴塞隆拿)

(Day 7) 2015-04-07
住宿 : 民宿Kevin Toulouse
行程 : Port-Bou —> 巴塞隆拿


今早清晨5點幾起床,尋晚半夜窗外風聲颯颯,天氣應該十分寒冷。大家於住宿食尋日買嘅麵包作早餐後就出發!先幫團友們搬行李落三層樓嘅住宿,再搬超長梯級上火車站,辛苦過擔泥...


往巴塞火車0730開出,尋日車站職員話唔可以預購,售票機也買唔到,所以由港女趕去買車票,兩個多小時嘅車程每人€13.9。上了火車,我地就開始擔憂巴塞的治安了⋯
途中有對英籍夫婦坐我地對面,又傾咗一輪,當然唔少得提我地小心財物。




巴塞隆拿
一到巴塞火車站,各人打醒十二分精神,仲自創三人防守陣,可惜有姿勢無實際。出到戶外的士站搭的士,選擇了一部旅行版的士夠放晒D行李,便前往港女早一晚預約好嘅民宿。到埗時的士咪錶跳到€9.8,同屋主講嘅吻合,加埋4件行李共€15.8。



先講民宿,雖然無𨋢,又要銀仔做咕哩。不過位置一流,位於市中心,步行往著名嘅聖家堂只需幾個街口。民宿內環境唔錯,兩房一廳開放式廚房,有個大平台。我地比原定時間早到,鐘點工人仲清潔緊。屋主是法國人,熱心地介紹每個區域嘅特色。佢亦好細心地整咗個file,內裡有巴塞嘅資料,包括景點、餐廳菜單、地鐵路線圖等。屋主亦提供手提電腦、音響,比對面的Ibis酒店更抵住。






安頓一切又搵食喇!於街道上行走細心留意市內建築,果然設計獨特,好有藝術噃,同歐洲其他城市有顯著分別~ 自尋日進入西班牙Port-Bou時已留意到,街上只看見加泰隆尼亞旗幟而看不見西班牙國旗,語言亦是用Catalan,而非西班牙文。巴塞市內嘅加泰隆尼亞旗幟就更多,自我意識也較鮮明。加泰隆尼亞與西班牙的文化、語言不同,令我想起今日本土意識才抬頭嘅香港。






之後去屋主推介,又話經常會去食嘅墨西哥餐廳。不過可能上個旅程都去過墨西哥,對墨西哥食物感覺麻麻,而且這間餐廳也較昂貴⋯ 價錢一樣,都係食西班牙炒飯好過食墨西哥粟米片。



午餐後前往幾過必到景點,先路過聖家堂(稍後先入內參觀),然後前往名店林立嘅加西亞大街Passeig de Gràcia。

於聖家堂外,愛狗人士高Ling對一名老伯伯正在放狗感到興趣,老伯伯都好樂意將狗給我們每人合照。當合照完畢,該老伯露出真面目,就係問我地攞錢,話要買狗糧。我地當然「扮痴扮傻蜜絲佛陀」,扮唔識聽離開啦,哈哈~ 經此一役,我地喺巴塞的戒心又多一重。
於聖家堂附近見有雪糕店,愛好甜品嘅團友們當然唔放過啦!不過他們始終鍾情南法Fontaine嘅雪糕店。



食完雪糕繼續步行前往中心大街,即加西亞大街Passeig de Gràcia。這裡名店林立,也有很多必到景點,如名建築師高第傑作「毒瘤」之家、「米拉屎」之家等。不過由於入場費幾貴,銀仔唔捨得,團友對入內嘅意欲也不大,所以大多於外面欣賞。
行街期間,跟我早前去歐洲一樣看見有好多當地人用單車來代步,他們大多穿著上班服。香港則唔同,幾乎全部都是約埋一大班人踩單車作娛樂。由於出發點不同,所以部份香港人踩單車太多險象環生嘅場面,或一隊車隊霸晒整條行車線來嬉戲。車輛駕駛者對單車於馬路上行駛嘅知識薄弱。當然另一大問題就是香港對單車嘅配套嚴重不足啦!及後我地見有借單車嘅地點,於是問當地人,佢地話呢啲單車唔係俾遊客用。







來到歐洲,「購物」係女士們是指定動作。銀仔旅行時不太愛逛名店,之前去咁多次歐洲爛身爛世都唔夠膽入,就算入都無錢買,今次都算是破例入內參觀了。
行到攰於露天茶座食茶點,於名店街食個Tea 4人共€22,一D都唔算貴了。有churros同咖啡,都係古巴嘅churros好食啲,而且侍應臉色非常難睇。(港女按:部份名店有人排隊,好似尖沙咀廣東道。)



茶點時計劃今日餘吓嘅行程,大家決定趕去有好多馬賽克嘅Park Güell看日落。先去搭地鐵,買票時大家都提高警覺。團友們都好聽我嘅忠告隨身物品不要外露,最好兩手空空。高Ling、Ellen將D袋,大相機收係褸裡面,攪到好似大肚婆咁,哈哈~ 由於網上太多於巴塞被偷被搶嘅經歷,身處十大搶劫城市之首,都係小心為上好。

地鐵站時高Ling手持自拍神棍咁樣街,仲有賊敢埋身咩! 哈哈~

於公園最近嘅Alfons站落車,幾經問人吓,好趕咁往山上行,大家為了日落前上到公園,行到港女面燶燶添... 入場費每人€8


Park Güell景觀一流,可看到市內全景及遠眺地中海,也有我很喜歡嘅馬賽克。可惜已日落西山只剩晚霞,影風景唔錯,但要影建築物及馬賽克已唔夠光,我技術差影得唔靚⋯
@0630

園內遊覽了個半鐘,天已黑齊於另一面離開。 於出口處有個臨時收費洗手間,要€0.5一次,我們四個都要去⋯ 高Ling見無人就開心大發現,慳番少少啦!正直誠實嘅人不要學⋯






於黑暗嘅街道落山,去到另一個地鐵站搭車回近住宿嘅聖家堂站,就於聖家堂斜對面的一間就打烊嘅餐廳晚飯。飲品叫了一大瓶Sangria,食物方面點了西班牙炒飯、Pizza、燴牛腩。西班牙炒飯麻麻,但燴牛腩就好入味好好食。


晚飯完帶點醉意步行回民宿,乜嘢警戒心也放下了。
@1030



讀萬卷書不如行萬里路之”建築師高第”:
(取自Wiki)
安東尼·高第·科爾內特加泰羅尼亞語Antoni Gaudí i Cornet,1852年6月25日-1926年6月10日),西班牙加泰羅尼亞現代主義」建築家(Catalan Modernisme,屬於新藝術運動),為新藝術運動的代表性人物之一。

高第出生於加泰羅尼亞雷烏斯,世代是做鍋爐的鐵匠,所以他天生具有良好的空間解構能力與雕塑感覺;又因小時患有風濕病而不能和其他小朋友一起玩耍,高第便把興趣放到觀察大自然上,為他日後成為師法自然的建築師奠定基礎。高第從觀察中發現自然界並不存在純粹的直線,他曾說過:「直線屬於人類,曲線屬於上帝。」所以終其一生,高第都極力地在自己的設計當中追求自然,在他的作品當中幾乎找不到直線,大多採用充滿生命力的曲線與有機型態的物件來構成一棟建築。
高第是五兄弟中最小的一個,因受到父親的鼓勵而到巴塞隆納讀建築系。1878年,瓷磚馬紐·維森斯(Manuel Vicens)委託高第設計一棟避暑別莊,叫做維森斯之家(Casa Vicens),高第從此展開設計生涯。然而維森斯之家並不是高第最經典的作品,高第在接下來的幾個作品當中,才漸漸樹立起自己獨一無二的建築風格。1878年高第也認識了他最重要的贊助者,顯赫的歐塞比·桂爾先生(Eusebio Güell),奎爾先生驚於高第的天才,從此委託高第設計墓室、殿堂、宅邸、亭台等,使高第能充分自由地表現自我,發揮才華。高第的許多作品除了表現極強烈的個人風格之外,也對往後的現代設計乃至於後現代建築設計提供了許多養分。
高第終生未婚,除了工作,沒有任何別的愛好和需求,聖家堂是他最偉大的作品,他把一生中的43年都貢獻在那裡,1925年還乾脆搬到教堂的工地去住,全心全意研究教堂的結構設計,1926年6月7日的下午,高第完成當天的工作從聖家堂到市中心的教堂做禮拜,被一輛電車撞倒。當時他衣衫破舊,路人以為是流浪漢,把他送到聖十字醫院,並在三天後去世。同年6月12日,高第的葬禮隆重舉行,前來送葬的隊伍從聖十字醫院一直緩緩地延伸到了聖家堂。高第被安葬於聖家堂的地下墓室,這座大教堂迄今尚未完工。



23 則留言:

  1. XX之家真係好貴,我都唔捨得入.

    回覆刪除
  2. 你好呀!其實西班牙治安並非太差,出問題多是自己不小心,我家人就曾經在西班牙另外一個城,被偷去財物證件,但我們都認為是自已大意之過.

    回覆刪除
    回覆
    1. EE你好! 絕對認同,通常都係個人大意令賊人有機可乘

      刪除
  3. 唔鐘意食墨西哥野X2!!!
    巴塞(/西班牙)好玩嗎? 我諗梗今年好無去

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來你都唔Like, 哈哈~
      西班牙OK,巴塞就⋯ 其實好睇個人架,如你鍾意大城市、建築、設計就一定好玩。我唔鍾意大城市就三日比多佢!

      刪除
    2. 我D團友忽然改左去南法(滑雪)

      睇下下年有無機會去下西班牙先!

      刪除
    3. 南法滑雪? 記住寫遊記我睇呀! 睇吓冬季如何。 不過如果你睇晒我呢個旅程,滑雪未必揀南法了⋯ 可惜我趕唔徹寫⋯

      刪除
    4. 你唔係就係響南法遇到賊下嘛!!!!
      哈哈,太遲了,岩岩BOOK左嚕~ 無計啦,十二月頭選擇唔多。。。。

      刪除
    5. 唔係,遇賊係巴塞,不過我地無事; 而係最後遇上個人間天堂呀! (我覺得)

      刪除
  4. 銀仔寫西班牙治安就讓我想起當年在馬德里和巴塞。 
    當年在馬德里一到步民宿主人就跟我說出街要一定小心財物。
    貴重物品/錢不要帶太多,免招損失。
    到巴塞(西班牙)第一天,HOSTEL 主人也跟我說同一番話。
    剛想外出,在HOSTEL又遇到高大老外回來說要報警, 
    因為回來時在(地鐵/火車)給人偷了錢包。 
    嚇得我當時不敢外出。在HOSTEL HEA 了2 個鐘回魂先敢出外。
    接著的三天搭地下鐵, 全部日日都疑神疑鬼去景點, 精神緊張到爆炸。><

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我依家每次都係咁,每個地方都被D人形容都極度危險,出發前總是提心吊膽,但親身去到又另一回事。
      下幾篇我終於見到賊仔,會詳細報告。

      刪除
  5. 去玩到天黑,好勇喎!四月算唔算旺季?

    回覆刪除
    回覆
    1. 始終都係大城市,唔天黑,其實之後日日都玩到天黑。
      我正正復活節,絕對是旺季,不過這個特色大城市相信一年365日都是旺季。

      刪除
  6. Silver,高第的設計真係好獨特,自成一格.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以高第成就我覺係建築界嘅no.1

      刪除
  7. 巴塞個市容我都覺得幾靚....
    銀嫂面燶燶係咪嬲你唔孭佢上山XXD
    歐洲依家多咗咁多新移民唔知會否令治安更差?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能你估中左要我孭⋯
      我去時仍未有新聞講嘅大批難民,不過網上所見巴塞治安差係眾多歐洲城市首名!

      刪除
  8. 請問你住的民宿透過邊個網站租? Search 唔到呀!

    回覆刪除
  9. 高迪間屋係我最鍾意嘅建築物,上次去我喺入面玩咗半日都唔捨得走,入場費係貴d,不過好值得入去架!

    回覆刪除