2013年8月19日 星期一

Day 13(上) 火山湖(冰島Kerid)


(Day 13) 2012-10-03
住宿:Hjardarol Guesthouse
行程:Akranes --> Kerid --> 雷克雅未克近郊


話說尋晚苦候極光都睇唔到,起身一上網check,原來半夜時份既指數極高,平均45,曾經仲上到去7 Tim! •••睇黎都無緣Lu...

係酒店食完自製早餐,就向首都方向南下;開車約一個小時,去到個有規模既騎術學校Laxnex horse farm; 來冰島主要目的係睇極光,而騎雙腳短短的冰島馬都係來冰島想做既活動; 騎冰島馬原本$8000Discount $ 7000個鐘 Esther佢地話係紐西蘭騎過馬唔騎喎,於是佢地自己揸車去其他地方遊覽; 其實我都係其他地方騎過,不過我都好想騎吓冰島獨有既品種,而港女就真係未騎過馬架!
@1330



 

維基上咁描述冰島馬的:

冰島馬是發展自冰島的一個品種。冰島馬雖然細小如矮種馬,但一般品種登記都將牠們分類為馬。冰島馬的發育遲緩,但也很長壽及耐苦。在國內,牠們只會患上很少類的疾病,因為冰島禁止動物入口及接收已出口的動物。





所以當冰島馬出國後就不能再回國,保持絕對純種架~

一大隊約十多人,由數個導師帶領前往郊外兜個圈,呢個圈真係兜足個幾鐘無偷懶! 期間陰天,寒風颳面,鼻水係咁流... 好在係頂頭盔內都帶左冷冒,唔係仲凍呀!!! 一隊人慢慢行,仲見有人墜馬...好彩無事啫! 因為真係可大可小架! 最後回程分兩條隊,一條快,及一條慢隊任你選擇; 港女騎術麻麻揀慢隊,而我緊係要刺激揀快隊啦! 快隊得7-8人由導師帶領奔跑回程! 好爽呀!!!




我既坐騎~



 

 

騎完馬就前往冰島行程既最後目的地,就係第二日因天雨關係無去到既火山湖Kerid 出發前上網見火山湖既照片十分吸引,而全球十大最美火山湖中,冰島就佔兩個,所以來冰島其中一個主要去既景點,就係比較少人話一定要去既火山湖勒!

一個係東北部近米湖既阿斯恰火山口,Viti山湖,但呢個火山湖要深入內陸幾個鐘,但以9月底當時天氣中部地方十分惡劣,封晒路,就算去到都仲要行一段時間上山,所以無諗過去; 而我要去既Kerid火山湖則最近首都,又近公路旁,緊係取易不取難啦! 不過如天氣及時間許可,當然兩個湖都想去晒啦~

 

 

離開主要公路進入支線,根據GPS顯示搵了好耐終於搵到! 因為沿路無任何路牌,且要再入小路,真係行過左都唔覺! 我地都兜了兩三次先終於去到咋! 可想而知Kerid並唔係乜野主要景點~

泊好車只係行短短既5分鐘就可見到個火山湖,美景真係垂手可得! 今日一整日都差不係多雲, 由第二日因天氣惡劣而無來,留到今日見陰天都照來啦... 當騎完馬揸車前往途中已放晴,真的天公做美呀! 湖面反映出藍天,令到火山湖分外藍,真的好壯觀呀!!!

於是分頭遊覽,Tim哥他們圍繞火山湖一圈,而我們則從小路行落火山湖,仲幫Tim哥裝了一小瓶湖水tim!

臨離開時終於執於返幾舊火山石,因為係紀念品舖所見既 山石通常做成蠟燭台,我返到香港都照辦煮碗先! Tim哥係冰島行程裡,一早已沿途不停執左一大袋啦!









環迴立體聲! 而我帶住既就係冰島style既冷冒啦~





裝了一小瓶火山湖水

11 則留言:

  1. 哈哈~~隻馬仔好可愛呀,點解唔show正面呀?仲有你騎馬嘅英姿呢?
    [版主回覆08/22/2013 21:59:58]哈哈~ 前面圍欄,兩面有馬,無位比我影正面...
    而英姿就無影呀!

    回覆刪除
  2. 那個火山湖好美!那瓶水可要好好珍藏!
    [版主回覆08/22/2013 22:01:53]果瓶水係幫tim哥裝架,我無攞...

    回覆刪除
  3. 馬仔肥o都o都喎!我都未騎過馬呢!
    [版主回覆08/22/2013 22:03:05]好好玩架,下次去開旅行要試吓啦~ 不過唔好玩太耐,會忽必烈架!

    回覆刪除
  4. 噢!地利 Oh!tria2013年8月20日 凌晨3:31

    裝一小瓶火山湖水做乜?? 飲?
    [版主回覆08/22/2013 22:03:57]唔知tim哥呢~ 可能延年益壽喎!

    回覆刪除
  5. 嘩,火山湖聖水,有火山啲硫磺礦物,食咗一定百毒不侵
    [版主回覆08/22/2013 22:07:40]硫磺礦物... 來冰島咁耐飲既水全都有礦物,以後我唔使驚蛇啦!!!

    回覆刪除
  6. 環迴立體聲==>你個大細路吖!
    [版主回覆08/22/2013 22:09:22]我就最鍾意玩,hehe~

    回覆刪除
  7. 可以去火山口開concert
    D馬仔離開鄉下就無得返來好可憐
    [版主回覆08/22/2013 22:11:33]真係有人開concert 架!
    http://www.youtube.com/watch?v=0rc73qcdz5E

    回覆刪除
  8. 冰島馬個樣好特別,原來是這樣的背景
    [版主回覆08/22/2013 22:12:45]我都係睇維基啫~

    回覆刪除
  9. 這個火山湖好靚
    [版主回覆08/22/2013 22:13:28]真係靚到爆~

    回覆刪除
  10. 你香港件gt 好似細左d喎, 冰島果件會否大size d?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實唔細,我加左件羽絨好似細啫~

      刪除