2013年8月10日 星期六

Day 12 睇極光定係睇月光?(冰島Akranes近郊)


(Day 12)2012-10-02
住宿:Laxarbakki
行程:Syðsta Grund --> Akranes近郊



朝早食完早餐,走去大屋與兩位長者傾計,原來位伯伯已有七十多歲啦! 仲見佢維修自己既大貨車,係車頭爬來爬去,真係睇唔出! 講開佢既飬既生畜,原來D馬用處不太大,不過飬佢又唔使費神,機本上唔使理佢由佢自己食草就得。




開車離去,途經一個叫Varmahilid既地方,資料顯示風景壯麗,係適合騎馬遊覽既地方; 而我同港女都想一騎冰島馬,但不知是否淡季,office重門深鎖...






繼續行程,去到Blonduos,有一間羊毛博物館,當然又係淡季無開啦! 由於呢個鎮都算較大,去超市補給點物資就離開,臨離開見到間好型好cool既黑色木教堂; 深色既教堂我係拉脫維亞第一次見,當時仲覺得係我見過既最型既tim! 估唔到呢度都有一間喎! 午餐時係便利店買左頂成日都係冰島見到,冰島style既冷毛,牌子係Norwear,並同港女一人一頂~(每頂約$200)





及後再向西行,途中見到捲好一碌碌既禾旱草,而且終於搵到係無用防雨袋包實既,於是即時停車影相啦~


血淋淋屠房

羊毛博物館



好似花椒八角咁難食野軟糖,但當地小朋友就好鍾意食!






繼續行程,去到冰島西北面沿海既地方,見有海獅既牌,於是前往叫Hvammstangi既地方,原來係海獅集中地,不過又係季節唔啱... 後來去到一處羊毛製品既工場,亦有羊毛衫賣,價格也差不多,只是平了少少,及 後兩位 女士都買了披肩; 不過最令我意想不到,老闆娘竟然送我一瓶火山灰呀!!! 佢話係2010年火山大爆發時得到,仲有成箱tim! 於是從箱子裝了一瓶送比我,真係意外收獲呢~


 












沿公路南下,去到近Akranes既公路旁,遠處既海面已經日落,見有一間頗具規模既住宿,即時入住!

全間酒店又係比我地包起,又無其他人住! 酒吧裡掛左條利物浦頸巾,原來老闆都係利物浦fans黎架!!! 只見老闆及其他男人(D應該係附近既工人)係酒吧內飲啤酒睇波,女人則圍埋一枱交流織毛衫心得。 相信冰島每個女人都識織毛衣,唔係全國點會有咁多handmade既毛衣賣呢?



食完自製晚餐後,驅車去遠一點既荒郊等候北極光,難得係漫天烏雲既天空缺口,有一大片無雲既上空,但月光同極光係死敵,明亮既月光偏偏就係呢個位置••• ••• 如果有微弱既極光一定比月亮既光芒所掩蓋喇! 苦候個幾鐘都睇唔到,於是返住宿放低好眼瞓既兩位同伴,並上網check極光指數,原來頭先極光指數只是2••• 於是唔死心再外出守候,點知•••烏雲蓋頂了! 加上返到住宿上網check現在極光指數只是1,唯有早抖!











個月亮光到咁,乜光都掩蓋晒啦!


6 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2013年8月11日 凌晨2:21

    血淋淋屠房乜嚟架??
    [版主回覆08/13/2013 19:43:05]亂咁去左一個屠房,果d係羊腳黎架... 哦!!! 原來叫咁草糖! 但當地青年食得津津有味架!!!
    [噢!地利 Oh!tria回覆08/11/2013 02:24:17]甘草糖好難食o既. 我怕怕.

    回覆刪除
  2. 0下,在月亮光到似日頭
    [版主回覆08/19/2013 21:21:39]係我曝光耐得濟啫

    回覆刪除
  3. 2010年就係我想去嗰年,火山大爆發無得去
    [毛豬豬回覆08/20/2013 11:09:35]唔洗預早plan嘅我當然揀日本啦!
    [版主回覆08/19/2013 21:22:00]咁去左邊?

    回覆刪除
  4. 哎呀,山長水遠去到冰島,居然烏雲蓋頂,仲加個月光阻住,睇唔到北極光,真慘
    [版主回覆08/19/2013 21:24:25]嘩!!! 你好耐無黎啦!
    係呀! 就黎要走都睇唔到...

    回覆刪除
  5. 嗰啲難食糖叫liquorice,初初以為係黑加倫子味軟糖,賴晒嘢。
    [版主回覆08/22/2013 22:19:56]哦~ 我最初都係以為係黑加倫子軟糖呀...

    回覆刪除
  6. 那羊毛衫是否好暖?不知式樣是否可以在都市穿?
    [版主回覆08/22/2013 22:19:05]件衫Day 7我有post出黎... 真係好暖,因為好厚,好似兩層咁; 上年返到香港無洗到,入冬時試過8度,係香港真係底衫加佢就夠暖啦!

    回覆刪除