2009年9月23日 星期三

Day 7 時光隧道(烏茲別克布哈拉)

(Day 7) 2009-6-28
住宿: 夜火車
行程:布哈拉-->塔什干










仲諗住玩多日玩多日以阿里巴巴作背景既布哈拉,但計計吓玩多日就會可能浪費多兩日時間啦!!!
我地要返去首都塔什干攞完哈薩克Visa,然後再要做吉爾吉斯Visa呀!
因為吉爾吉斯領事館星期四休館,今日星期日,如果玩多日就要星期二先返到去,攞返本passport然後又去第二度再攪,再撞啱休館,所以星期5先攪掂…
算啦…布哈拉咁商業化,反正都不太鍾意…


於是早餐後就去週圍問吓睇吓有無夜車返塔什干,先去到一間Agent問,係部電腦check過之後話無…
於是都諗住死左條心玩多日啦… 跟住到一間手信舖頭行吓,順便問吓有無火車走,個老細竟然話有WOO!!!
仲話得passport copy都無問題呀!!! 仲call車同我一齊去火車公司買飛TIM! 由於無晒包箱既飛,所以我地只買到普通位既飛… 1915開車,每人$11000,終於第一次買到火車飛啦!!!
我好記得係塔什干時因得passport copy被人百般留難…


個老闆返到舖頭後,仲同我約返呢架的士一陣去火車站TIM~~~~
佢地咁好人緊係要幫襯買D手信啦! 係就係貴D… 不過老闆個女真係好好人,佢見我地對舖入面既野頭盔,服飾,寶劍等好好奇,雖然我地唔會買
但佢到攞出黎比我地試著,玩同影相呀~


上圖既盒我都買左個呀!

買完又玩完,其實我黎到布哈拉除了觀光外仲有個最終目的,就係去佩瑜書中所講有最好食既地方朝聖呀!!!


於是我地就叫返果架TAXI車我地去城外,去食佩瑜所講又平又好味專食羊既地方!
的士來回要收我行我$10000som呀!
不過我都係要去,係遊客區呢度只食兩隻雞肶都要$17000som啦…



其實我自從上次去完突尼西亞後就愛上左食烤羊,佢地D羊好似雞肉咁嫩
完全無羶味~ 所以今次既旅行我都抱住好大期望,可惜烏國全部都太多醃料…


車程大約20分鐘,係Chor-Bakr墓園附近既公路旁,一間門口泊滿貨車同私家車,完全唔起眼既餐廳,原來裡面有供應全世界最好味既羊扒!!!
肉汁鮮嫩,大大舊既羊肋骨,每串只係$1500som咋!!!(即HKD$7.5)
真係超平呀!!! 我淨係食羊肋骨,我一口氣就食左5舊羊呀!!! 係我係烏國最好食既一餐 唔係! 應該係話我去過咁多度旅行最最最美味既一餐呀!!!
依家諗返起都流口水~~~


羊肋骨x8
可樂x2
大水一支
結帳共$13800som咋!!!(HKD$70)
同尋晚係遊客區食兩隻雞肶都要$17200som,感覺尋晚好似比人搶錢咁呀!!!


中亞特產係葡萄 ,我記得有課書係咁講: 年年戰骨埋荒外 ,空見葡萄入漢家!



布哈拉係古絲路時代亦都係重鎮黎架!除左有撤馬爾罕睇過有D厭既神學院,呢度仲有超多古絲路留下來既遺跡,好似市集,驛站等等~ 食完美味既羊大餐就返去一口氣行晒!


幾千年既古絲路遺跡,市集現今仍是市集,身置其中,恍惚穿梭時空隧道一樣呀~


於是1700就搵間餐廳飲吓野係度HEA等夠鐘~~

絲路遺跡 -- 驛站



絲路遺跡 -- 拱形市集

市集內部,幾千年不變~

左下:勁想買烏國獨有既碗碟! 但點可以攞住佢去仲有成個月既行程呢...

Bird剪 ,只係係布哈拉先有得賣咋! 我當然有買啦~

左:智者阿凡提右:當然唔少得絲路既主題啦

叫佢即時加返個布哈拉字上去先
飲野HEA等夠鐘

1915順利上火車啦~ 上到車原來發現D坐位可以變床架! 可能呢D開放式位置好少外國遊客選乘,D當地人對我地好似之前搭巴士一樣充滿好奇,仲比個職員叫左入職員室吹水影相TIM!!!



2007開車


將張枱反轉,就變成左下既床啦~





3 則留言:

  1. 呢度既手工藝品真係好靚呀
    [版主回覆09/24/2009 16:30:00]你呀係呀~~~~~ 
    如果烏茲別克係最後一站一定會買好多手信架!!!
    最鍾意就係烏國獨有既碗碟 ,可惜仲有成個月既行程所以無買到...

    回覆刪除
  2. 碗碗碟碟真係好靚, 有機會去一定要入貨......我都好鍾意食羊, d顏色有d似印度o即tadorri chicken.....
    btw, 如果只去烏茲別克, 有多少個城市值得玩? budget 和日數是多少? 6月天氣ok? 我開始諗出年的plan lu......
    [版主回覆09/29/2009 19:20:00]係呀係呀! 係第二度買唔到架! 我之後係哈薩克得搵唔到...就算有都好貴...
    你都鍾意食羊? 不過果度D羊普遍嘛嘛LU... tadorri chicken?好唔好味架?
    你揀啱啦! 烏茲別克真係好有特色 ,D人又nice...撒馬爾罕同希亞就一定要去勒! 不過東部既費爾干納盤地我地就無時間去 ,所以唔知好唔好玩... anyway ,起碼用十幾日玩4至5個城市啦~ 唔計機票淨使費都係我估都係3至4千倒啦!  

    回覆刪除
  3. tadorri chicken 係橙色的, 如果烤得好, 好好味架.
    十幾日, 咁一定要出年喇. 因為11月頭想搵地方去......唔計機票3至4千蚊, 好OKwor....咁咩月份最好呀?
    幫你問咗, 係我公司安裝了一個program先可以咁容易resize picture.....幫唔到你喇.
    你隻腳好點嗎? 可以在家走來走去嗎?
    [版主回覆09/29/2009 23:40:00]多謝關心先! 行路無問題 ,但上落樓梯仲要續級黎...
    11月去唔到都啱既 ,因為係雙內陸國 ,太凍不宜旅行...當然太熱都唔好啦! 夏天日頭都有40幾度架!!! 6月都幾熱 ,不過乾燥不太辛苦! 我諗5,6 or 9,10月係最好既~~

    回覆刪除