2007年8月12日 星期日

憂家事 .忙自己事

近來真係無咩時間寫 blog ,因為又要返工 ,又要忙緊一D事

我雖然一直都係一個人住 ,但係終於置業安居啦~

所以近來或者未來幾個月會係忙緊呢D事 ;

之前睇樓我已覺得呢個單位有D親切既感覺

令我回憶返係希臘Oia住既情形

因為大家既共通點就係望海~

我已決定我既睡房設計成藍與白 ,成為個小希臘既空間 ;

所以之前計劃既秋季旅行就要順延勒

如果啱啱買完樓 ,減完阿媽家用

轉頭就話去旅行 ,實比阿媽摌到上天花板呀 !

==================================================================

而憂既就係家事

婆婆既病 ,衍生左我阿媽佢地六兄弟姊妹既好多問題

激到阿媽日日都唔開心

真係唔知點解有D人真係幾十歲人都唔化既...

繼婆婆既病 ,又接住公公有病

係cancer...

 

 

 

 


10 則留言:

  1. hope u and ur family be well...when u're worried, just think about ur new home with the view of Oia. 

    回覆刪除
  2. 希望你家人快些無事啦!!!恭喜你有一個希臘的家~~

    回覆刪除
  3. 自己搬出來住真係開心呢, 不過屋企人有事始終都好擔心, 希望你公公婆婆快些無事啦

    回覆刪除
  4. 多謝你地既關心呀~ thank you Mak Mak 喂 ! Zoe 你個野已有N年無黎探我woo~  唉...又係有異性啦...

    回覆刪除
  5. 原來屋企有事...唔怪得之呢排好似消失左咁啦.. 祝你婆婆同公公早日康復 fr:青

    回覆刪除
  6. 希臘Santorini小島Oia 的佈置?? wow.......未整都知一定靚啦! 到時你要post d相畀大家睇下! 點解d阿媽咁鍾意摌d仔女 上天花板? (身同感受~~~~) 又係Cancer.....呢個病似乎真係好common. 你公公係第幾期? d止痛藥work 唔work? 最緊要佢唔痛.

    回覆刪除
  7. 恭賀你夢幻希臘藍白新居入伙 !幾時可將你屋內美境相 POST 上來看看! 公公婆婆年紀大了身體差,你可要好好孝順他們。生前已盡孝,死後也不悔。不要擔心,一切會好的。祝你公公婆婆早日康安     !

    回覆刪除
  8. 你買左樓喇? 咁我返黎咪可以徵用你屋企開局囉~ hehehe... 你唔會唔肯o既!!! 買左邊度, 幾錢, 係唔係我屋企附近? 咁耐冇寫blog, 原來咁多野忙... 睇黎埃及同學團都要取消囉... 願你的家人快樂健康...

    回覆刪除
  9. 阿清 :多謝你~ 小雲 :唸就係law ,不過唔知效果如何woo... 醫生都叫佢出院 ,應該係末期 寶寶 :多謝你呀~ 裝修好我會放D相上黎架!

    回覆刪除
  10. 阿泰 : 是但啦~ 我買左你隔離 ,邁亞美海灣呀~  車 ! 如果多人黎埃及既話我絕對無問題架!!!

    回覆刪除