2010年9月7日 星期二

續Day 8 路過(突尼西亞突尼斯)

續(Day 8) 2008-10-10 晴
住宿 :Hotel EL Medina 
行程 :Sousse --> Zaghouan --> Tunis






Sousse古城係好特別,但就比較多人嘈雜,所以就決定離開... 諗住北上比較近突尼斯既地方"Zaghouan"


我對Zaghouan既認知,又係係機場挪既簡介講既,裡面用左好少既篇幅講呢個地方,只係講有好靚既山同水...


於是座Lounage係下午到達,一落車,見有座大山係呢個小鎮做背景,環境幽美又舒服; 行得幾步,啱啱個司機話呢個小鎮無住宿,帶我搭另一部車去搵住宿,於是用左10分鐘車程,到達附近另一個小村莊Zriba Village既既一間餐廳幫我問住宿,但就索價$ 20 DT一晚(HKD$120),對我黎講其實就唔係好貴,但就有D比人劏既感覺law…
唯一既住宿都唔考慮既話,唯有焗住提早返突尼斯lu…


於是架Louage又車返我回Zaghouan,並由一位女士我我行一條好多垃圾既馬路,去到另一個往突尼斯既Louage車站
Zaghouan —> Tunnis
$ 6.8 Dinner (約HKD$ 40)



返突尼斯搭車既位置



個多小時車程,係入黑時份到達突尼Louage總站; 不過落左車有點迷網,天都黑齊,究竟邊樹係市中心方向呢?而酒店又係邊樹呢?
???
好在遇上一位熱心既當地人,拎住一袋二袋,佢話佢都係搵住宿,仲帶我去古城區tim~


行左成20分鐘,終於到左古城區最大既廣場,呢度有突尼斯既凱旋門,於是就同個熱心好人分開Lu~




首先我去到一間好簡陋,係樓梯底間個位黎做reception既酒店,個reception阿伯上下打量我後,隨口開個價$20 Dinner (HKD $120)
我聽到後諗,呢D咁差質素都開咁既價錢既?
於是頭也不回就走!


最後搵到間 $15 Dinner(HKD $90)質素都唔係好,但起碼平D同獨立一幢建築物丫~
放低D行李就立即落樓食野~

打開窗既就係我間房啦~
果然係首都,入夜後都咁興旺!去到古城外一間食市,食自埃及後都味食過既燒雞,我入到去問個職員[How much?] 佢竟然連how much唔識聽woo!!!
連其他職員同老細都唔識聽woo呀!!!好在有一個遊客主動幫我翻譯,一隻要 $7 Dinner (HKD $42),都有D貴woo⋯ 我叫左半隻食都好鬼飽~


食完燒雞後係古城外圍隨意逛,無意中行到一條大街,呢度五星級酒店,餐廳林立,呢D地方正好就像永遠同我地D背包客築起一堵牆一樣⋯


係HK我有每日食一個橙既習慣,既多纖維又有維他命C,但係突尼西亞呢樣水果好似好缺乏咁,內陸更加唔使講,要去到沿海城市Sousse先見到有! 不過係餐廳先有得買鮮搾橙汁,但就無得一個個買黎食…


於是我都係大街既路天茶座飲左柸鮮搾橙汁,盛惠 $2 Dinner(約HKD$ 12),都幾貴!!!




食完行完,於是就返酒店沖涼休息,每層樓得一個浴室,等左好耐⋯ 係窗口見到D浴室內D燈都熄晒,但都鎖住入唔到去既?
落reception一問,原來先知呢度原來要額外比錢先有得沖涼架⋯

窗口望正凱旋門側面架~

2 則留言:

  1. 噢!地利 Oh!tria2010年9月13日 清晨5:10

    我記得係要同佢地講法文架.
    [版主回覆09/17/2010 01:50:00]你識講法文架?
    加埋你住奧地利應該識講埋德文...勁!
     

    回覆刪除
  2. anyway, 本人於26/9下午兩點半於香港童軍總會十一樓舉行“KK浪遊大世界2”新書分享會,如果到時你係香港,希望你可以出席。
    [版主回覆10/05/2010 16:49:00]啊~ 恭喜晒~
    不過果日要做攝影Porject呀...

    回覆刪除