2009年11月13日 星期五

Day 15 魚子醬早餐(哈薩克Aktau)

(Day 15) 2009-7-6
住宿 : 阿拉木圖機場

行程 : Aktau —> 阿拉木圖


從網上搵到有關魚子醬既資料:


魚子醬 [維基百科]


魚子醬(Caviar)是用從魚身上的魚卵製成的醬,是「西方三大珍味」(另兩者為鵝肝、松露)之一。幾乎所有種類的魚卵都可被做成魚子醬,但最正宗的是鱘魚的魚卵。最上等的魚子醬是產自裏海中的鱘魚BELUGA、ASETRA、SEVRUGA的黑色魚卵做成的。魚子醬可以放入湯中或夾麵包來吃。


目前仍有鱘魚存活的地方主要是在裏海,裏海這個全世界最大的內陸鹹水湖,周圍的國家有俄羅斯、亞塞拜然和伊朗,俄羅斯皇室貴族嗜吃魚子醬是出名的,因此俄國魚子醬曾經是最高品質的代表,但是現在被世界一致認定的高級魚子醬,卻來自伊朗。



魚子醬的主要產區在北歐一帶,其中以俄羅斯的鱘魚Sturgeon最負盛名,由於裏海靠俄羅斯那一面的鱘魚長期受到污染和無節制的濫捕,優秀的鱘魚都「投奔」到伊朗這一面,加上黑社會也介入這個市場,為求暴利在製作過程中攙加人工化學物;反倒是伊朗對於鱘魚保護有加,並以國營事業統籌管理,保持穩定的品質。





(不過返到香港citysuper睇既魚子醬,都係意、法等歐洲國家入口既)


瞓到11點幾起床,跟住食尋日係超市買返黎,裡海既特產魚子醬勒!  用黎搽麵包做早餐~ 我好似咁大個仔都未食過魚子醬架! 食落有D似蟹子,但無咁爽口同比較鹹,由於一瓶都幾多…
房間又差唔多check out,無雪櫃雪住,所以就夾硬食,食到口擘擘呀…



我食既魚子醬應該唔係咩上等貨識,係超市只係中價貨識約HKD $30幾蚊,最貴既都係百幾港紙,上等貨應該出晒口LU~ 我相信呢度就係裡海,我食既就算唔係靚野我諗都係正宗既魚子呱~




我的豐富早餐



















Check out將D行李寄存係酒店,就輕裝行去海邊,見到好多人釣魚、游水 、滑水、水上電單車同香蕉船都有呀!
但就有好多垃圾… 我唔明D內陸國家點解有個海都唔識珍惜既?

有個當地人見我地係遊客,主動借D釣魚工具比我地玩,一玩就玩到1610啦~ 只有兩條收穫…







就係佢借D工具比我玩架啦~






 D靚仔連水蛇都捉黎玩 ,不過無毒又唔會咬人














玩完之後就去check e-mail,終於有LOI啦!!! 

Higt tea完就攞返D行李,搭的士去機場




貌似謝安琪既酒店職員






呢度D人興將架單車掛出窗架!!!





上網時遇到車禍 ,一個女子比車撞倒...銀仔係哈薩克Atkau現場報導!






不知名教堂





Atkau起緊新客運大樓





機場影日落





機埸有made in china既手電差電器!





係機場等boarding,見到好多人都用iphone呀! 呢度D人真係有錢… 就算係烏茲別克既人普遍電話都好新款,等我最初去到烏茲別克,仲驚比人見到我部”靚”電話Sony W850,點知大部份既人都新過我… 真係好驚唔驚!



2240 boarding




我地就係坐Air Astana




機上雜誌介紹香港喎! 不過就教你飛首都阿斯塔納 ,北京再飛香港!






0220到阿拉木圖,呢度比烏國同Atkau快一小時,由於半夜三更既關係,又要係機場瞓… 準備早起身同Visa搏鬥!



阿拉木圖機場既長櫈比烏國塔什干舒服十倍,有軟墊中間又無扶手頂住,個機埸冷氣又唔凍,好好瞓~



阿拉木圖機場



沒有留言:

張貼留言