2009年2月22日 星期日

續Day3 露宿機場(突尼西亞突尼斯)

(Day3)2008-10-5
住宿 : 突尼斯機場
行程 :馬耳他 --> 突尼斯

到達機場check in過關,入左禁區去到登機閘口附近後,要係書店既牆角先搵到罕有既插頭來差電跟住走左入書店攞左Lonely Planet睇突尼西亞,點知唔睇就尤自可,一睇就



我去突尼西亞就係想去撒哈拉沙漠,但書中講係內陸地區,內陸地區我都知,但係無唸到都幾遠woo! 怪就怪我無做research...唯有去到先算啦,幾辛苦都要去呀!!!




2050 boarding --2130到突尼斯

突尼斯機場
係突尼斯過關個關員,知我係香港黎,問我做咩職業,又問我港幣係點樣,於是比左張十蚊紙佢睇,佢係我本passport蓋印後不停咁同我講money money... 我梗係扮唔識聽啦~ 跟住見我部手機靚,又係咁講:[HK mobile... souvenir] !!!貪錢之餘連我部電話都唔放過!!! 當然又扮唔識聽就走啦~ 我唸突尼西亞人同埃及人都一樣咁貪錢架!!!


出到大堂換完錢,攞完旅遊指南都成十點幾lu! “夜媽媽又邊度夠機場咁安全丫! 就決定係機場瞓勒~


於是係機票櫃台問吓去沙漠城市Douz既詳情,據講長途巴士大約要7粒鐘,朝早先有; 而飛機就晏晝先有$70(dinner),"dinner"係突尼西亞貨幣既叫法! 於是就係度計我既弱項Maths! 用左好多好多時間先計出 $1 dir = $0.6 euro; 心目中梗係揀巴士啦! 飛機又貴又要係機場癡呆到晏晝!!!


跟住係廁所擦牙時,遇到個加拿大遊客,他剛玩完突尼西亞,仲推介左幾處必去既地方tim~ 就係去Douz join tour 入沙漠,去一度叫”Ksar Ghilane”既地方,及強烈推介Matmata住洞穴屋!
最後食完野就搵到掛有插蘇既長櫈瞓覺lu~



一路食野一路計算匯率...呢度都要HKD$30架...

係Departure Hall搵到個位瞓覺,但瞓得好辛苦!




6 則留言:

  1. 真係叻,可以同外國人溝通交流旅遊心得
    [版主回覆02/27/2009 16:54:00]你都知我英文程度架啦 一D都唔叻!
    我都係估估吓咋!!!

    回覆刪除
  2. 哎! 原來你都有去到"突尼西亞"? 點解唔見你O既?
    [版主回覆02/27/2009 16:53:00]係woo點解呀~
    我知你出左書WOO~

    回覆刪除
  3. 去到落後地方一於扮啞扮聾最好 ,免麻煩。所以我只敢去先進國家自由行。
    看了你馬耳他之遊好吸引 ,若 [ 馬耳他 + 希臘 ] 行走交通方便話,明年我會去 。但突尼西亞 ............. 免了 。
    [版主回覆03/02/2009 15:55:00]馬耳他好似無船去希臘架...
    我唸你都係要坐飛機去LU~

    回覆刪除
  4. 噢!地利 Oh!tria2009年3月2日 晚上8:47

    咁貪都有!
    [版主回覆03/06/2009 22:39:00]我覺得佢係想要LAW...
    但唔知係咪我諗多左...
    因為大部份人都唔貪錢架!!!

    回覆刪除
  5. 訓機場好辛苦喎, 我諗我地女仔實頂唔順啦.
    [版主回覆03/06/2009 22:41:00]HEHE~
    就係我一個人先會咁咋!
    其實瞓機場我都唔係好頂順架...

    回覆刪除
  6. 嘩......係唔係真係咁貪心?好彩冇為難你過關乍..... 我都未試過訓機場, 雖然辛苦, 但都應該舒服過訓火車站呢
    [版主回覆04/11/2009 00:09:00]唔知係咪我唔會左個關員呢... 因為成個突尼西亞旅程都極少遇到貪心既人!
    瞓機場呢晚真係令我難忘... 辛苦!!!

    回覆刪除