2010年5月18日 星期二

Day 24 離開樂土(哈薩克Karkara Village)

(Day 24) 2009-07-15
住宿 :Hotel Turkestan
行程 :Karkara —> 阿拉木圖



起床食完早餐後,好唔願意咁比左$8000-T既住宿費,好唔開心咁離開Karkara⋯
不過我仍然覺得Karkara,係今次哈薩克旅程僅有既樂土~

係Karkara最後的靚景












舊屋既正門







 而個女人既阿哥,尋晚講過佢曾經係解放軍,佢亦都大部份時間幫我做翻譯,知我地要去Kapshagay 湖區旁既Kapshagay,尋晚已經話同我一齊去,又話佢以前公司係果度woo...


於是拜他所賜搭到平民價既的士,由Karkara去Kegen 每人$ 150T,跟住再用每人$ 1000T坐的士回阿拉木圖,真係好平! 呢個價錢係坐來Karkara白牌車既價錢黎架!!! 後來係Kegen仲見返個白牌車家庭Tim~


但當係Kegen我問每人要幾錢車錢時,才知道大家一早已有誤會! 佢原來一直一廂情願咁,以為我請佢做導遊包食包住,而我就以為佢去開順路一齊去,同帶我到當地搵住宿... 

疑團解開後,佢就好嬲係咁鬧,話如果無佢我地唔會坐到咁平既車,鬧完就唔啋我地...
(其實我一早都諗到呢個問題,佢話兩年前公司係果度,咁今次去又做咩呢??? 但始終無問...)



就係坐呢架舊款BANZ返阿拉木圖啦!







開車到中途司機又座地起價,話每件行李要收$500T... 亦有可能個前解放軍懷恨在心係度攪鬼,叫司機賺我地錢! 總之我係哈薩克就從來都無遇到好既的士司機...


個前解放軍最後都可能諗通左,主動開口同我講返野,同埋佢返到阿拉木圖既屋企落車; 其實佢自己都要返阿拉木圖既屋企,因為佢係Karkara,攞左個類似發電機既機器回家...
佢落車時話個司機到步後會車我地去Kapshagay,但就索價$12000-T...(HKD $600) 佢都痴既! 唔使問緊係唔搭啦!


我地坐4小時既車程每人都係 $1500T,而Kapshagay距離阿拉木圖只係得78km,可能半小時就可到達,就要收$ 12000T???完全都唔合邏輯! 我都唔知呢個國家D的士司機係低能定白痴,定係當我地D外國遊客全部都係弱智架呢??? 黎到哈薩克次次搭的士都係咁! 所以我地都好少搭的士,真係火都黎!





唔知係咪因為呢個國家遇上既種種錯拆,令到信心盡失,返到阿拉木圖後,我怕Kapshagay好似Taraz咁搵唔到酒店,所以去左個攪簽證個德國人介紹既雪山滑雪場,既然係滑雪場就緊係有酒店啦,諗住豪返晚...



去到山腳,但見唔到有酒店,我諗會唔會係第二邊呢?



興建中既溜冰場









呢幅圖已話比你聽條樓梯有幾長...






於是見到條超長既樓梯上滑雪場
(由於唔係滑雪季節所以吊車無開)
諗住都黎到唔想第二日再黎呀,唯有背住背囊頂硬上啦...
 

千辛萬苦終於行晒條超長樓梯,原來只係雪道既盡頭,無酒店或任何建築物發現...
雪道清晰可見但就無雪... 早前上網資料講 呢度係前蘇聯訓練滑雪選手既地方黎架!



影左幾張相後,又見到討厭既污雲飄緊過黎同聽到雷聲! 唉...咁辛苦上黎又要急急腳落山lu... 落到中途仲落雨...超凍... 仲要有人發脾4tim!



比我發現哈薩克版既獅子山~






無雪既雪道






落山時又要行見唔到盡頭既樓梯







等車時見到有當地人特登揸D名車上黎BENZ,寶馬等上黎玩飄移! 跟住奏晒樂跳晒舞,原來辦婚事~
但係就係正個工程進行中既溜冰場外,真係唔明D當地人諗咩既!



最後等到第三班車先上到車,又係住返突厥斯坦酒店。



電車






名種流浪貓













1 則留言:

  1. 青青子衿 悠悠我心2010年5月31日 晚上10:30

    很羨慕﹐期望有一天我也有機會踏足中亞
    數年前看過一本書叫"地圖上的藍眼睛"﹐作者是兩個台灣女子﹐她們到中亞遊歷了數個月。這本書非常好看﹐介紹給你。
    http://www.hkptu.org/ptu/director/pubdep/ptunews/436/read&reflection.htm
    [版主回覆06/01/2010 17:28:00]多謝介紹~
    中亞真係一個好神秘既地方~

    回覆刪除