2014年1月20日 星期一

Day 3 貝加爾湖風光(俄羅斯Listvyanka)

(Day 3) 2013-06-12
住宿 :不知名民宿
行程 :Listvyanka


9點起床食早餐,港女雙眼好番好多啦!
食完早餐係酒店休息及四圍影相,直到1200 check out; 之後去返尋日揾過既平價民宿$1000-RUB一間房($250-HKD) ,但就無得淋浴,要用膠殼裝水,而廁所亦都只係得個窿果d...



右上: 要洗手唔該自己加水, 同我係烏茲別克見到既一樣~


於是安頓好就隨即化妝裝身出發,前往早前係Irkutsk Hostel個reception介紹既教堂出發影婚紗相! 
經行錯路吓去到教堂,教堂不太特別,無東正教特別既洋蔥頭,不知是否東正教教堂,有點失望⋯ 不過既然來到都影啦! 
見有個小姐正在打掃,禮貌上都要雞同鴨講問一聲既,示意許可下,港女即時除去大褸,打底既係小背心,一笠件婚紗就可影相影左一大輪,都用左好多時間,女既又要換衫,又要諗pose,尤其是擺pose,雖然我已save左好多website來參考,但都好似作用不大... 其實影婚紗相都真係幾煩... 



沿途回程,小橋流水,風景幽美,興致勃勃之下,拿起帶來既Ukulele演奏一首先~
Ukulele係一種夏威夷結他,size亦有好多款,我帶得來旅行當然係最微型最輕架啦~(輕過部相機) 我之前從未學過任何音樂,今次仲要未學行先學走,捨棄比較容易既拌奏(通常自彈自唱),由於我唱歌太難聽,所以苦練一首solo來旅行彈奏,精挑細選下,最有旅行feel當然係Beatles既Imagine啦!





影完都1630,選擇左個蒙古包餐廳,兩餐食埋一餐,類似大型既小籠包好美味呀! 於是學其他人都係頂部個窿落豉油,然後就咬穿佢係咁吮包內d湯汁,一個字,正! 





係湖邊行左陣就回程,貝加爾湖既風光, 望出去好似係香港海邊無乜分別... 尤其似我住既屯門馬頭望出去,可能個湖實在太大了,似個海多D~ 行到超市買定明天既食物,因為火車上無野食的! 另外買左只係貝加爾湖獨有既魚Omul, 煙燻左啡色,好似之前係烏茲別克鹹海所見既魚一樣呀! 我諗係因為方便保存。


不知是否酒店

帶埋貓咪BBQ


貝加爾湖既風光, 望出去好似係香港海邊無乜分別...


觸摸吓湖水先~


煙燻Omul



返到酒店趁個天未黑,未嚴寒既時候即時沖涼先,攪一大輪先知原來係用現代電捧煲熱d水,等我仲懶醒去燒柴,仲燒咗人地幾條大紙皮都透唔著個火... 原來燒柴係用來焗Sauna架!




沖完又開餐,食Omul, 煙燻左好鹹,所以飲啤酒,好在兩樣都有買,如果唔係條魚一定食唔晒,而唔係太鹹既話,咁大罐啤酒又係飲唔晒~




19 則留言:

  1. 在湖邊行下超爽,湖水凍唔凍?
    唔係丫,間木教堂都幾靚喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 湖水係冰凍!
      間教堂其實幾靚,但影相突出唔到俄羅斯嘛⋯

      刪除
  2. 洗手自己加水,沖涼要用電捧煲水. 完全另一世界

    回覆刪除
  3. 港女映婚紗相?即是銀仔做老襯?恭喜!
    旅行做乜唔彈 country road? Today 都可以,夠易彈。
    加水嘅水喉,吉爾吉都有,啲景真係好共產!

    回覆刪除
    回覆
    1. 六斤 -- 影定啫,唔知成唔成事⋯ 咦! 睇黎你都有玩開結他噃~ 我英文歌聽得少,暫時imgine最有feel~

      刪除
  4. 個湖真的大到呢。。。。我同你一樣覺得貝加爾湖似海多的@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,唔係想像中咁靚,有少少失望⋯ 唯有感受當地人生活啦~

      刪除
  5. 你對白鞋都好新淨呀!^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 平民住宿係一種體驗;
      對白鞋係D咁沙塵滾滾既地方,一次就變殘lu...

      刪除
  6. 估唔到你咁有心思,連Ukulele都帶埋去,真係誠意十足。港女應該俾你100分!

    回覆刪除
    回覆
    1. Ukulele又唔關港女事噃⋯ 佢聽來聽去都係聽我彈果一首,聽到怕就真~ 哈哈~

      刪除
  7. 仲有sauna 設備!現代電捧我地都成日带住去旅行!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓! 當真? 微型的嗎? 用途多嘛?

      刪除