2024年3月30日 星期六

Day 1.2 浮華空中旅程(下)(杜拜/都柏林)

(Day 1.2)2019-4-4

住宿:航班上

行程 : 杜拜(阿聯酋) ✈️>都柏林(愛爾蘭)


經過8小時的機程,於當地時間5時多來到杜拜。由於只得個多小時轉機時間,第一時間來到貴賓室,便享用其沐浴服務。對上一次初次乘搭商務,便專程「貪得意」體驗一下這服務,但今次則不同,因為8小時機程後到愛爾蘭已是中午,隨即出發遊玩,想沖乾淨涼然後在機上睡好一點養足精神。


杜拜機場分ABC三區,今次是B區,浴室空間陝小,沒有上一次像酒店一樣那麼舒適。沐浴完畢,港女埋怨我沖得太久,喝不到坊間也未必買到的Moät特別版香檳…… 港女就是經常為飲飲食食而跟我吵架……🤷🏾‍♂️


貴賓室正門好似較普通



浴室


時間關係只是吃了一些輕量小食,飲Voss品牌的水。還記得初次乘阿聯酋商務的經歷,當時在貴賓室正喝罐裝百事之際,識飲識食的港女叫我「不要蝕抵」,要一試被喻為最純淨的天然飲用水Voss,那刻環顧四週,以華人為主的客人(大部份是講廣東話)果然每人也非常健康地飲水,我也「唔執輸」一試,這就是我認識Voss的經歷。😂(香港要幾十元一支) 後來在挪威旅行日飲夜飲來自水喉水更與是Voss如出一轍。


有Voss專區😂



登機時,B區沒有像上次一樣由貴賓室有特別通道直達機艙。總括然而B區的貴賓室略為遜色。


第一程乘搭A380空中巨無霸,這程機則搭B777-300,可以比較到商務艙也有很大分別。阿聯酋A380採用1-2-1的座位排列, B777則用2-3-2 空間感及私人空間完全比下去,所以乘阿聯酋商務艙有得選擇的話,一定是A380吧。當然要視乎每間航空公司的設計而不能以機型來一概而論,就出Blog時國泰就將777-300ER的機型商務艙重新設計過,帶來更舒適的體驗。不過可以肯定的是,A380實在太多空間發揮無限可能,就像不計成本的中東富豪航空公司,可以放棄更多賺錢的機會將部份空間改成酒吧,試問又有那一家航空公司會這樣做?



2-3-2設計




降嘈耳機

飛機起飛後,再吃早餐及收看《逆流大叔》,這套戲一個字,正!看完倒頭便睡,養足精神準備愛爾蘭自駕遊。



一覺醒來吃過豐富午餐,與港女也品嘗了多款飲料。雖然乘坐舒適的商務可以躺平睡覺,將時差影響減到最少,最後還是喝了一杯咖啡提神。為了準備隨即展開的「柴可夫司機」任務,好大機一落機就會由東岸的都柏林直接開車到西岸。



頭盤



將近到埗Chill一下先~





15 則留言:

  1. 回覆
    1. 萬零蚊嚟講,長途機我覺得值得

      刪除
  2. 由東岸的都柏林直接開車到西岸 >>長程車都好累

    回覆刪除
  3. 如果有人累我飲唔到特別版香檳...我都會同港女一樣XXXXD
    2-3-2真係搞唔掂........................揀唔到窗口位呀???
    如果俾我揀...要俾錢既話...我會揀QATAR~
    不過EMIRATES好在係可以一條機票入面可以一程商務一程ECON~~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 澳女同港女其實無乜分別架啫🤣
      好似係揀唔到窗口位⋯⋯
      睇性價比囉,上之港女坐商務咪Qatar囉,一樣有混合艙咁買,官網都係一程程咁計

      刪除
  4. 期待你的「柴可夫司機」POST. ^^

    回覆刪除
  5. Namibia 開车后,去邊都冇難度

    回覆刪除
    回覆
    1. 又兩個旅程令到我開車去邊都無難道,一就是你講嘅非洲南部,其二是冰天雪地自駕到北冰洋之旅,呢兩個旅程可以話有齊9成惡劣環境下開車了。

      刪除
    2. 我和團友落雪都會避開開車, 無機會惡劣環境開車。

      刪除
    3. 咁就要睇吓自己的信心及取向,想吸收經驗還是安全至上,畢竟我喜歡駕駛及對開車有信心,才會挑戰惡劣環境。

      刪除
  6. 你講得啱,長途機真係唔可以亂揀,點都揀間舒服啲嘅。🍿👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該又咁講,睇budget,如價錢差不多就要衡量性價比了😝 如轉機定直航、舒適度、時間等等

      刪除