2024年3月15日 星期五

2019歐聯朝聖之旅序章(英格蘭/愛爾蘭/北愛爾蘭)

2019歐聯朝聖之旅序章(此旅程還有愛爾蘭及北愛爾蘭)


2018年的遊記全部紀錄完畢,是次朝聖之旅為2019年春天。2019年是我選擇踏入人生下半場前最後一年,這年一共去了四次長途旅行,有1/3時間也不在香港。



對上一次前往利物浦朝聖已是8年前的2012年,觀看經典大戰「雙紅會」(利物浦對曼聯)。自2015年德國藉領隊高普接任後球隊逐漸強大,開始恢復惜日強隊風彩,再萌起朝聖的念頭。



身為一名利物浦球迷相信是悲慘的是…… 作為其中一支英格蘭最成功球會,但就自英超成立已來(以前頂級聯賽是英甲),偏偏從來未贏過冠軍寶座。眼見今年(2018)愛隊很大機會問鼎英超冠軍,一直蠢蠢欲動再次前往朝聖,可惜聯賽榜由領放7分,直到被人反超前,不免令人氣餒,朝聖欲望隨之減退,難道「利迷」永遠只是期待下一屆……🤷🏾‍♂️ 後來愛隊在「歐聯」進級八強,加上我已有大半年沒有遠行,去吧!



欲前往睇波,最困難莫過於「撲飛」,不過歐聯原來比英超更容易買,就遊客而言價格也覺合理。當八強抽籤結果出爐,這時才落實比賽日期,即全世界球迷都未買波飛,那時有大量套票發售(當年仍未結業的英國旅行社Thomas cook)。當然,八強抽籤距離比賽日其實只相差一個月,對於喜歡安排妥當的朋友來說是有點難度,好在我們不喜歡計劃,習慣了說走就走,這不是問題。



二人套票價錢£758,包含兩張波飛、酒店連早餐、球場酒吧免費飲品一杯。(港女按:位於市郊的酒店較便宜)心中估算,每人三千多元的套票,撇除酒店等額外事項,票價其實大約千零港幣。回想起來,這些知名球隊來港踢表演賽,黃牛閒閒地也炒過千元一張票,還不時遇上球星甩底之餘及Hea踢,現在越想越合理!(Blog時剛好美斯事件發生不久)


買了愛隊波飛,原來鄰近的死敵曼聯也於翌日作賽另一場歐聯賽事,曼聯對巴塞隆拿這樣的戲碼,作為球迷實在沒有不看的理由,於是也買下了。(港女按:我趁空檔去了逛街)




到買機票問題,倫敦我曾經到訪過,想去其他地方遊覽。利物浦位處英格蘭西北部,飛往曼徹斯特及一海之隔的愛爾蘭都柏林是不錯的選擇。權衡利弊後,再次選乘阿聯酋航空的混合艙,先乘商務往愛爾蘭都柏林,回程則由曼徹斯特坐經濟艙回港,每人$16xxx-HKD。自上次德國乘商務艙後,真是「食過翻尋味」。(返唔到轉頭架😝)(港女按:當年英航經濟艙來回,每人$5xxx-HKD有找,是旅行人的黃金年代)




由於這旅程主要目的是往利物浦朝聖,假期不多,也順道遊愛爾蘭及北愛爾蘭。所以全程選擇自駕遊,愛爾蘭租車十分便宜。至於英國段三天自駕由於在不同地方取車及還車,收多了差不多一倍的附加費,但買了方便也是值得的。就這樣,只有9天的假期,長線當短線遊,不知還有沒有一貫的休閒風格了~


愛爾蘭

北愛爾蘭鐵達尼博物館







 

11 則留言:

  1. 好多人都唔可以突然攞假去旅行。起碼要成年籌備。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係有點離地嘅😝 其實我當時留意到這段時間無人放假,又姑且一問無問題,就咁放咗Lu😝

      刪除
  2. 回覆
    1. 唔知之後仲捨唔捨得⋯⋯ 不過港女密謀緊😂

      刪除
  3. 飛多D夠 mileage 又可以坐,又多了機會 upgrade

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜阿聯酋無入任何聯盟,我又唔係每次都搭阿聯酋⋯⋯ 不過而家身處加拿大張Visa儲加航積分,竟然有得換阿聯酋

      刪除
  4. 呢篇我直頭可以save低攞嚟做攻略了。😬✌🏻

    我完全明白你所寫嘅感受,我由老麥年代開始捧利記,完全冇諗過佢哋有朝一日會攞到英超,嗰陣鍾意佢哋咪就係純粹因為型、爽、快、好睇,所以當時咪下巴輕輕同個best friend打賭話如果利拎到英超、歐聯是但一樣我就即刻請佢去晏菲路睇波,點知佢2003年就走咗,咁我就即刻冇咗件事,即使後來肥賓帶領球隊攞到歐聯,我都冇曬mood去enjoy成件事,直至Klopp幫利物浦攞到英超,先再燃點起我嘅朝聖之火。🔥

    講開利物浦,我剛剛就寫咗篇關於近日利記所發生嘅事+懷念王子嘅chapter,我諗你都應該會幾有共鳴。😆

    回覆刪除
    回覆
    1. Thomas cook執咗lu... 不過有其他Agent嘅,唔想買package就有黃牛。
      雖然你朋友走咗,為佢為自己都好點都要完成埋佢!加上你最初嘅承諾係是但一樣,等到頸都長終於攞埋英超,更加要去啦~ 期待你嘅朝聖之旅!
      果場紀念賽我有睇直播,長髮飄逸嘅王子變咗大隻中佬,真係回憶返晒嚟⋯⋯😭

      刪除
    2. 得閒一定要去你度睇吓

      刪除